dünlada en feci şey yalnız lık en acı şey ölüm en üzüntülü şey unutulmak en soguk cevap hayır ama en sıcak kelime sevgiyken o sevilen sensin kelap çeli olsada duygularım katledilsede yarın larım bügün harcamaya kıyamadıgım yarın kaybetmek ten kork tugum ama hç vaz geçemeyecegim canım sın sen ağlamak için gözlerin den yaşmı akmalı dudak lar gülerken gözler ağlamaz mı sevgi sadece güzele bakmaz mı çinkin bir göz tatlı bir söz insanı baglamaz mı hasret sevdigin den uzak kalmak mı sevdigi yanın dayken hasret duyulmaz mı hırsız lık sadece para çalmak mı kalb çalmak hırsızlık sayılmaz mı öldür mek için silah gerekin mi gözler o sözler hançer olmaz mı kalbim her zaman senin le sevdigim kalb lerde yaşayanlar asla ölmez miş bilki kalbim desin asla ölmeyecek sin aşkım gönlüm deki ateş güneşten tatlı gülüşün ömre bedel görünce gülüm se bu bana yeter el vedadan çok acı ölüm den beter bülbül gülünün dikeni yeter sen var san yanım da tüm acılar biter görünce gülüm se bu bana yeter seven furulunca ölür müş ne yazık ki seven unutulun ca ölür müş ama ben ölmüyecem ve seni karan lık gecedeki yalancı yıldızlar gibi degil en mavili bir gecede gök yüzüne adını yazacak kadar özlüyecem hayat seni üzünce hüzün yüregini daraltınca göz yaşların kalbine akın ca sadece iki şeyi hatırla yalnız olmadıgını ve unutulmadıgını paketim deki son sigarayla silahım daki son kurşunu senin için ayırdım seni düşün dügüm zaman sigaramı yakcam seni unuttugum zaman sa son kurşunu kafama sıkcam zor olup kırılma yumuşak olup ezilme bir gül kadar sevil ama onun kadar çabuk solma sevdigim aşkım sana bitane kalebek uçuracagım birin cisi mutluluk ikin cisi huzur üçün cü süde sevgimizi hep andıracak kalbim senin le seni çok seviyorum.......
( Dünyada En Feci Şey başlıklı yazı asi66 tarafından 18.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.