Aşk nedir?diye,kendime soruyorum.Benliğimde bir yolculuğa çıkıyorum.Aşkın manasını arıyorum.
Aşk vücudun ömürde bir kez ihtiyaç duyduğu bir enerji midir? Yoksa,duyguları kontrol eden bir sistem midir? 
Gönül yoran bu oyun,mantığın tasarladığı bir plan mıdır?
       İnsanı kontrol eden beyin,ömürde bir kez lazım olan bu enerjiyi;duygular vasıtasıyla karşı cins den almaktadır.
Farklı iki kutup arasındaki etkileşim misali.Transfer bittiğinde zaten aşk ta biter.Mutluluk,hasret mantığın aşka verdiği takılar dır.Bu yüzden aşkın olduğu yerde mantık yoktur.Trans bittiğinde mantık devreye girer.Aşk biter.
       Aşkın analizinde;kalp ön plana çıkar.Acaba! aşk,kalbin ritmini düzenleyen bir enerji midir?
Bilindiği gibi aşkta en büyük etkiyi kalp görür.Duygularda onun iletişim kanalları.Diye düşünüyorum.Ne dersiniz?


                                                                                                           Muammer     Sakarya


















( Aşk Nedir...... başlıklı yazı Muammer tarafından 24.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu