Kapak yuvarlanıp tenceresini bulmuş ise; yapılacak bir şey yoktur !!! 

Birileri için kayıtsız şartsız, körü körüne taraf olmak; gayri ahlakiliktir !!! 

Gönül kapısı kapatılmış ise; içeri girmenin tek yolu kırmaktır !! 

Verilen onca şans ve imkan heba ediliyor ise; umursamazlık akutlaşmıştır !!!

Defalarca verilen şansı kullanamayanlar ya aptal; ya da size değer vermeyenlerdir !! 

Sahte sevgiler;en büyük ihanettir !! (

" ÖZÜR !!!" ...Her zaman aynı hatalarında özür dilemenden bıktım.. Peki; bu kelimeden ne zaman özür dileyeceksin !! 

" BU NE PERHİZ,BU NE LAHANA TURŞUSU !! "... Ne yapsın ki; aş ermekte !!

Her adımda PAXİL 20 mg. film tablet kutuları...Paxil bireyler = duyarsız toplam !!! 

" Annelik İçgüdüsü " yoktur. İrade asl olup;dürtü söz konusudur.Annelik öğrenilmiş bir davranış biçimidir. İçgüdü olsa; anne sütünden mahrum bebek olmazdı elbette. O zamanda hazır mama sektörü de doğmazdı !! 

Alkolik,esrarkeş,kumarbaz kendinin; cinsel sapık ise toplumun baş belasıdır!!! (

Keşke nezaket para ile alınır satılır olsaydı.Kilolarca satın alıp;.bazı nezaket fukaralarına koli koli hediye ederdim !!! (

Hayat ehliyet sınavları için hazırlık yapılan öğretilmiş,ezberletilmiş direksiyon pist sahaları değildir !!! Hayat trafiği farklıdır !!! 

Her doğru giden işinizi talihinizin yaver gitmesine bağlamayınız !! Kendi çaba,mesai,beceri ve alın terinizi de hesaba katarsanız, öz güveniniz artacaktır!! 

Gönüller yol geçen hanı değildir. Eğer han ise; konaklayanlar gecelik ve geçicidir. Hancı hizmet eder, yolcular ise bedelini öderler.

İstediğin kadar testini doldur. Çatlak varsa tükenecektir !! 

Şans ve ümitler talih oyunlarında aranıyor ise; maddi çöküntü yakındır !!

Şahsi çıkar ve menfaatleri için, karşısındakini kullandıklarını zannedenler insan müsveddeleridir !! 

Her attığın zar düşeş geliyor ise; sahtekarlık veya zarda hile vardır !! 

Etrafı duvarlarla çevrili gönüle; sahibi istemedikten sonra asla giremezsiniz !!

Ahlaklı olmak ; sahip olunan en büyük onurdur.

Haklılığınızda mütevazi olmak maraz doğurur!

Haksızlıklara, gayri ahlaki şeylere göz yumuyor iseniz; kötülüklere çanak tutmanın vebalinden kurtulamıyacaksınız !!

Kişiyi yönlendirip kenara çekilirseniz; kaza vukuunda sorumlusunuzdur !!

ONUR ve ŞEREF adlı ikizlerini bir kazada kaybeden baba;onlarsız yaşamı hazmedemeyip Gurur silahı ile intihar etti !! 

Kimseyi ve sevginizi abartmayın !! Ederi kadarı yeter !

Onursuz ve şerefsiz yaşamlar ; çöplüklerin malıdır !!!

Kendinizce dramalar yazıp,oynayın hayallerinizde !!! Rolunüzü test ediniz !!

Abartılı sevgi,karşınızdakini " Ne oldum delisi" yapar ve başınıza çıkarttır!!

İnsan sevgisi;kişiye özelleştiğinde artık sevdalara yolculuk başlamıştır !

Sevgi; yaşama sevincinin can suyudur !!*******************

&&&&&&&&&&&&&&&&
Ne entrasan şeyler.. Herkesin ciğeri var...Üstüne üstlük ciğer paresi!!... Adamın tarla tapanı var..Tarlanın ise şunu bunu,soğanı !!! Soğanın cücüğü,karası ardısı.. Mahallemizdeki Ayla’nın soyanı !! Ee tabiki soyanın tomar tomar parası...Her evin damı...Varsın bu fakirin olmasın hiçbir şeyi !!! Ciğeri yeter !!!Solusun yeter; alsın havasını !!
Akşam üstleri ;kederlerimi koli yapıp ,denizin dalgalarına teslim edeceğim !!

Öyle bir oyun oynayacağım ki...Oyuncağı elinden alınmış çocuk gibi katıla katıla ağlayacaksın !!!

Anlatamazsın bazı şeyleri.. Dibine kadar yaşamak lazım !!! 

Bakışların.. Sonra göz kapaklarının ardına saklanan sonsuzluklar !!! 

Puslu,kasvetli ,sonra sağnak yağmurlar ardında idi !!! Pırıl,pırıl güneş gibi aydınlık gözlerin çıka geldi..O gün,bu gündür kondular gözlerime !!

Sen ne melodiler söylersin gözlerinde... Telif hakkı istemez, al oku bestelerimi !!! 

Senin dilin gözlerinde adeta !!! Farkındamıydın ? (

Birde kölelik yok derler !!! Ben neden kölesiyim ya bazılarının !!! 

" Aşk herşeyden üstündür !!!".. Allah Allah !!! Allah Allah !!! Onun için mi kedisine ,köpeğine,şuna buna Aşkım da Aşkım hitapları ?? Alın birde benden : Hadi oradan be !! Yürrrüüü !!! 

Aldığım her nefeste olanlarım; benim tek keşkesiz yaşam gayelerim;namus,şeref ,onur abidelerim !! Hayatlarına vesile olduklarım !! Hep olun ve yaşatın beni olur mu ? 

Onunla ilgili herşeyi hissetmek !!! 6. histen de öte ; sanki 24 saat kesintisiz internet bağı var aramızd! !!!

Sevdası için toptan senet imzaladı... Yıllardır taksit taksit ödedi ama hala bitmedi !!! Bitecek halide yok !!! 

" KEYFİNDEN FINDIK KIRIYOR !!!"... Aman hazır keyifli iken gelsen !! Bir çuval da bende var !!!

" YE CEVİZİN HASINI, SİL BEYNİNİN PASINI !!"... Bu gidişle pas tutacak beynimiz desenize !!! Kaç lira kilosu haberiniz varmı ?.
( Aforizmalarım ---- 2 ---- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 22.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu