*"TAŞI GEDİĞİNE KOYDUM !!!"... Adamın öyle gediği varki;taş nafile !!! Kaya lazım kaya !!!
**" SUYA SABUNA DOKUNMADAN !!"... Pislikten bar bağlayacak bu gidişle !!! (
**" HEM AĞLARIM,HEM GİDERİM ! ADETİMİ EDERİM !!".. Zaten hep o adetler değilmi bize rol yaptıran ?..
**Bir yığın tasnif edilebilir koltuk ve sandalye vardır.. Bu günlerde en kötüsü SANIK SANDALYESİDİR !!!
**"BİR TAŞLA İKİ KUŞ VURMAK !!"... Artık kuşlar bile küstüler birbirlerine !! Nerde öyle bir dalda birkaç kuş ki vurasın !!!
**" AL GÜLÜM VER GÜLÜM !!!"... Nerde ya çözüm ?.. Dostlar alış verişte görsün !! (kkoç)
**" YANGINA KÖRÜKLE KOŞMAK!!!".. Ne gareziniz var ki itfaiye teşkilatına !!
**" GÖZ GÖZE, DİŞ DİŞE !! "... Yaşadılar Göz ve Diş Doktorları desenize !! (
*
* MANGAL KADAR YÜREĞİ OLMAK !!!".. İmalat o kadar çeşitli ki !!! Hangisinden acaba
**" SOKMA AKIL YEDİ ADIM GİDER !!! "... Ölçü olarak adım birimi yanıltıcı olabilir !! Nivometre kullanmak daha iyi !!
**"YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR YANAR !!"... Şimdi ki mumlar o kadar dayanmazlar ki !!
***Hasetlik,beynimizi mütemadiyen kemiren kurttur !!
***"ÇİÇEK DALINDA GÜZELDİR !!!" .. Hiç çiçek koparmadım onun için.. Uzaktan seyreyleyip, rüzgarın getirdiği kokusunda , hayranlıkla sevdim..Dalında kalsın,zarar görmesin diye !!!
***Zapturapt altına alamadığınız duygular; karşı tarafın gönlünde zapta geçmiş se sorun yoktur!
***" Hayatın öyle güzel dönümlerini kullanabilseydik; mutluluktan ölebilirdik !!".. İyi ki kullanamamışsın;görmüyormusun ölüm tehlikesi varmışl !!
***Zor iş bu çöpçülük !!! Hayatın arkasından gidip;artıklarını toplamaktan ,temizlemekten yoruldum !!!
*** (Güzelleşmek,aşağı kalmamak adına kuaföre,makyöze harcadıklarınızı biriktirseniz; inanın daha güzel ve kalıcı hayat sürersiniz !!
***Ah be Dibek Bacı !!! İliğine işledi sevdan adamın..Hadi gözün aydın;iliği kurudu garibanın !!!
***Millet ; kedi ,köpek,kuş besler !! Bense; sana ilgi besler,büyütürüm !!!
***Oturdular.. İleri gelenler..İleri geri konuştular..İlerisini gerisini hesaplamadan ...Ve kendilerince bir az daha ileri gittiler.. Ama gerilerini hiç bilemediler !!
***Bağırıp,çağırmayı alışkanlık haline getirip; hala sevdiğinden bahsedene verilecek en büyük ders süratle ondan uzaklaşmaktır!!!
***Kaprislere boyun eğmeye başlamışsanız; yakında kayıtsız şartsız TESLİMİYET BELGESİNİ imzalamaya hazırlanın !!!
**" AMAN UZATMAYIN YA.. ÇOCUK ONLAR İŞTE !!".. Bu betimleme ; bu günün ZAMANE ÇOCUKLARI için miadını doldurmuş ve kullanımdan kaldırılmıştır!!!
***Duygularımı gasp ve hapsettin !!! Sen en gaddar mafyasın !!
**" HEDEFİ 12 DEN VURDUM !!!".. Vay atıcılar ustası vay !!!.. Katılsana o zaman olimpiyatlara !!!
**" KIR ATIN YANINDA DURAN YA HUYUNDAN,YA SUYUNDAN !!!!".. Arkasında dursun hele !!! Yesin çifteyi de " hay senin huyunun da suyunun da " demiyormu !!
**" YÜZÜNE TÜKÜRSEN, ÇİSE YAĞIYOR SANAR !!"... Madem öyle; tazyikli su sıkın !! Kaçacak delik arar !!!
**" YİĞİDİ ÖLDÜR ; AMA HAKKINI VER !!!" ...Bu devirde, hazır yiğit bulmuşta öldürüyor ya !!! Öpte elini,başının üstüne koy !!!
**" UYKU BİR KANTAR, TARTTIKÇA ARTAR !!!"... Vay anasını ya; şu icata bakın !!! Uyku tartan kantar !!! Ah birde hileli olmasaydı !!
***Ben seni sevdim, seninle doldu benliğim,her anım her yanım !!! Sen ömrüm , sığınağım ,eğitenim,öğretenimsin !!!Doyamadığımsın !!! Gel söz ver bana !!! Ben bir başıma yapamam,korkarım,acze düşerim ...Edebiyete de birlikte gidelim ne olursun !!!! Orada da birlikte yaşıyalım ;ezele taşınsın sevdamız !!
***Hiçbir sava irdelemeden körü körüne inanma !!! Sadece düşün ! Düşün ! Düşün !!! Bir daha düşün !'!!
**" ADAMI İTİN KIÇINA SOKTUM !!"... Beceriye bak ya !!! Zavallı it neler çekmiştir; kimbilir !!
**"KURTLAR ÖZLEM DUYUNCA ULUYORLAR !! " ( Bugünki Sabah Gazetesinden ).. Avusturya'lı araştırmacıların ortaya çıkardıkları bir olgu !!! Etraftaki o kadar ulama sesininin nedeni anlaşıldı desenize..Her yan buram buram özlemlerde !!!
**" YETİM ÖLMEZ ; ÖRSELENİR !!!"... Var olan anne; kanatlarının altına alabilir ve göğsünü siper ederse asla örselenmiyecektir !!!
**Fakir, fukara olabilirsiniz .. Bir gün şartlarınız değişebilir !!! Ancak; akıl fukarası iseniz kimsenin sadaka ve yardımı işe yaramayacaktır !!
***Birinin varlığına bu dünya'da doyamadıysanız;edebiyette de birlikte olmayı dileyiniz !!