****Enstrümantal Sevda benimki.. Ne kelam,ne söz !!! Sadece do,re,mi ... si !!! Görülmedi böylesi.. Çal gitsin !!!

****Gelmişin le,geçmişin le ,geleceklerin le değil ; senin le benim işim !!!! Onun için hay senin geçmişinin demeyeceğim !!!

****Anladık; adam olamayacaksın !!! İnsan ol bari !!!

**** Büyük bir markete emtia getiren kamyoneti gören Şube Sorumlusu müdire hayret ve telaşla bağırdı : " Mala bak mala !!!! ".. Müşteriler dondu kaldı.. Sanıyorum hala mala bakıyorlardır :))) -- 

**** Güle güle dostum HÜZÜN !!!! Artık seni hayatımdan çıkarıyorum !!!!

**** Sevdalarımı artık şiirlerde,şarkı ve türkülerde seslendireceğim !!! Heyhat ; hazırda ne kadar da varmış meğer !!! 

****  Havlayarak peşinize düşen köpeğe tükürdüğünüz de durur. O bile terbiyeli be !! 

**** "... Zamanla azalırmış sevgiler !!! "... Ben neden hep kuralları alt üst edenim ki ? Ne azalması be ; benim sevgim her gün dahada artmak ta ya !!!!

**** Gittikçe çocuklaşır insan !! ".. Hani nerede kaldı benim ki !!! 

**** "BAHTI KARALI !!"... Sorun bakalım kim karalamış bahtını !!

****" Çok bunaldım..Gidiyorum ben.. Dönerim belki zamanla !!!".. Şuna bak sen ; sanki test sürüşüne çıkıyor ya !!!! 

**** KAZIK YEDİ !!! KAZIK ATTI !! KAZIK DİKTİ !!! KAZIKLANDI !!! KAZIKLADI !!! KAZIK SOKTU !!!Ulan ne halleri var be şu kazık denilen materyalin !!! 

**** Yazdı duvarlarına şehrin :" BURAYA YAZMAK YASAKTIR !!!" diye ... Ulan sen avucuna mı yazdın yani bunca uyarıyı ha !!! Önce kendi pisliğini temizlesene !!!

**** Film replikleri işte :" Gönlümün götürdüğü yere kadar giderim !!!"... Git gitmesine de; aklını da götür, unutma 

***** İki yol .. Köprü altı ve köprü başı.. Köprünün başına açılır mendil; altına serilir yatak... işte bundan sonraki hayatın !!!! Yakışır mı ? Yakışır !!


**** KÖPEĞE bağırırsan havlar..Dil döker seversen yaklaşır..Tükürürsen durur...Oşttt dersen kaçar !!!! Ya sen ? Ne yapılsa sadece pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun !!!

***** Yağmur yağıyor yağmur !!! Yine de temizlenmiyor pislikler !!! Bardaktan boşalırcasına yağ be yağmur..Sel ol !! Kat önüne çer çöpü; temizle ki kumlar kalsın geriye !!!

*****  İÇİMİZDEKİ ÇOCUK !!!!" ... Hadi yavrum; çık dışarıya da !!!! Nasıl bir şeymiş sin, göreyim be !!!


**** Bakmazsan bakma !!! Giderim deniz kenarına !!! Dalgalarında gözlerin var nasılsa !!! Hırçın ve sert !!!

**** Geceden sabaha; bir güzel boyadım yalnızlıklarımı eflatunlara !!! 

***** Dört mevsim malum !! Kış,yaz anladık ta; bahar neden ilk ve son diye adlandırılmıştır ki !!!!


**** Ağırlık birim ölçüsü olan (TON) un münakaşa ve laf söylemede de kullanıldığını biliyor muydunuz ? " Bir ton kavga ettik !!" ve " Bir ton laf söyledi !!!" .. gibi :))) 

**** Sen kına çal ayrılıkların şerefine ; burada kürdili hicazkârlarda boşaltılırken kadehler 

****Daha sert şimdi dalgaları denizin..Yumruk yapmış ellerini; vurup duruyor sahile homurdanarak.. Hep senin gidişin yüzünden !!! 

***** Sen gittin ya !!! Yas ilan etti yüreğim !!!


***** Ne sorsalar çoktan seçmeli; hep senin olduğun şıkkı işaret ettim cevap diye !!! Ve bunca yıl hiç yanlış çıkmadı, ne hikmetse !!! 

( Heybemdeki Tilkinin Geyikleri --4 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu