* Hak etmeyene sevgi vermek sevginin israfıdır.
* Yaşam cesur olanların mücadele ettiği arenadır.
* Değerini bil ve sev ki; değerin bilinsin ve sevilesin.
* Yalan beyanlarla hafıza Kapasitenizi doldurmayın.
* Amacınıza ulaşmak için gayri ahlakiliğe başvurmayın.
* Korku ve endişelerinizi onun varlığına bıraktığınız, hayallerinizi gerçekleştireceğine inandığınız ve teslim olduğunuz bir eşiniz varsa siz huzurlardasınızdır.
* Her hangi bir sahada bir takım dereceler, o kişinin diğerlerinden daha akıllı ve zeki olduğunu göstermez. Kendi katagorilerine göre başka etkenlerinde dikkatten kaçırılmaması gerekir.
* Sevda, sevgi ve şefkatle merhamet içiçe kavramlardır. Ve çoğu zamanda tefrik edilememe olasığı vardır.
* Görmeden duymadan bazen hayallerde yaşamak; sevginizi teste yarar.
* Ödlekler sadece verilenle hayatlarını idame ettirir ve kadere sığınırlar.
* Mağdur ve şahit olmaktansa bazen olayda kahraman olmak gerekir.
* Tekrarı olmayan anların kıymetini bilin.
* Beklediğiniz ne ise geç ulaşmışsanız sımsıkı sarılın.
* Allah. İslam. Peygamberimiz ve kuran ! Gerisi kendilerine göre iktidar ve makam.
* Yaşamak mı ? El etek öpme. Yalakalık yapma. Çalma çırpma. Hak yeme. İnsan ol.. Bak ne kadar güzelmiş o zaman.. Gerisi yalan talan..
* Allah. İslam. Peygamberimiz ve kuran ! Gerisi kendilerine göre iktidar ve makam.
* Çekilse şerlerden eller ne temiz kalırdı avuçlar.
* Hiç yakışıyormu dünyanın kirleri avuçlara.
* Önce cümlenin öznesine bakın. Cümleler özneye göre kurulur.
* Nehrin akıntısına bırakırsan kendini, bilemezsin nereye sürükleneceğini.
* İnsanların birbirlerine emanet olduğu bilinse ; bu kadar rezil hayat yaşanmazdı.
* Do... Re... Mi... Esss!..Kalanı diğer alemde... Haberiniz ola.
* Hayata mahkumdu hikayeler. Kimi sahnelenir kimi hiç oynanmadan biter gider.
* Bir işi halletmeyecekseniz kişiye iyi davranın. Neticesinde kişi " ya çok iyi insan . iş olsa zaten yapardı." diye düşünecektir.
* Kolaydır hayali roman yazmak. Asıl zor olan yaşanmışlıkları yazmaktır.
* Amaçlarına ulaşmak için her yolu mübah sayanlar toplumda ömür boyu damgalı kalırlar.
* Karşısındaki kişiyi ikna için ; çocuklarının üzerine yemin edenler şahsiyet yoksunudur.
* Ederinin kuruş bile etmediği kişiye zaman ayırmak, belki diye el tutmak beyhudedir.
* Yalan...yalan... Yalan ! Gelir bir an ; bütün sözleri masal olan .
* Yollar ayrıldımı dost değil most kalınır.
*Yüreğine köle iken kaçıp gitmek intihardır.