* Kendinize güven duymadığınız olay ve konuların içine girmeyiniz.
* Ah bu harflerimiz yok mu . Ağlatırda güldürür düşündürür de. Yeter ki kelime yapmasını becer.
* Şekilsiz , renksizdir yaşam bazen.
* Dert değil ders çıkarmalı insan başına gelenlerden.
* " canım feda ! " , " kurban olurum ! " diyebilirsiniz. Ama feda ve kurban olmadan o sevgi düşmüşse yüreklere önce yaşamak en iyisidir.
* Kimileri o tarafa kimileri gider bu yana.. Bir koşturmaca gün boyunca. Gidişlerin sonu belli ama.
* Eyvallahsız yaşamak için çok şey yaşamış , görmüş ve hisseler çıkarmış olmalısınız.
* Korkmayın, tasnifsiz tanıyın sevgiyi önce. Şekil değiştirirse sizde onayınız yoksa tavır değiştirin.
* Önce sevgiyi öğren. Gerisi gelir.
* Sevgi. ..Sevda...Üreme... Ya tersi? İşte orada bütün mesele.
* Sevgi nedir diye sorsan kem küm edecek ne kadar çok insan var.
* Sevgiyi taşımak ve sevdayı yaşayıp yaşatmak her yüreğin harcı değildir.
* Merhamet insana yardım ettirir; sevgi ise hayat verir.
*- Bir kitabın kapağına ve bir kaç sayfasına göre değerlendirme yapmanın bir ederi yoktur.
* Eleştirilerin kişisel saiklerle yapılması bir anlam ihtiva etmez.
* Bir konuda eleştiri yapmak için o konuda üst seviyede donanımlı olmak gerekir
* Herkese ,ne olursa ve her şeye "evet. " diyen kişinin şahsiyeti yoktur.
* Yaşadığımız her şey vaktin sandıklarında birikir.
* Ulaşmak istediğin tabloyu görmeden parçaları yerine koyamazsın.
* Anlık ilişkiler pazar tezgahlarında teşhirde.
* Zorla yaşanılan ve yaşatılan değildir sevdalar.
* Her anın hakkını verirse insan yorulmaz.
* Bitmeyecek sandığımız zamanın üzerine biner mükellefiyetler.
* Bazen bir nağmenin notalarında bazende bir kaç övgüye kapılır kaybolur insan.
* Sevgiye yapılan yatırımlar manevi risk taşır.
* Hayallerde hız tahditi yoktur.
* Bazı şeyler deşifre olup aleniyet kazandıktan sonra lehte ve aleyhte söylemler lafı güzaftır.
* Bir nefes sonrası ölümse; bu kadar ihtiras ve harisliğe ne gerek var ki be ademim...
* Bazı kadınlar eylül' de gelirler yanaklarında buket buket güllerle... Hazanda bahar yaşatırlar.
* Diyelim ki ; ben, sen ve o iyiyiz! Peki diğerleri kötüyse, " bana ne" mi diyeceğiz ?
* Başarılar azimkar olmak ve kendinizi disiplin altına almakta yatar
* Canınız ne kadar çekerse çeksin; kaptan mola vermedikçe çay içemezsiniz.