* Yaşadıklarını, yaptıklarını hep kendinden bilmek takdir sahibi rahman ve rahim olanı unutmaktır.
* Kimseler yok. Gören, duyan, reklam, caka, prim yok. Allah ve sen. İşte ibadet...
* Siması aynasıdır insan ruhunun. Bırakın maskeleri neyseniz öyle görünün.
* İbadet ve dua; " o beni görüyor, duyuyor" diye huşu ile yapılan tapınma, medet umma eylemidir.
* Başkasının uygun gördüğü ısmarlama elbiseyi giymem. O kadar hazır tekstil ürünü ve seçenek varken ..
* Her konuda ahkam kesmek yerine kendinize uygun konularda uzmanlaşmak saygınlık ve itibar kazandırır.
* Çoğu gayri ahlakiliğin az da olsa bir savunması gerekçesi olabilir belki... Ama hırsızlığın asla !.. Bu fiilin affı olmaz vicdanlarda ki yasada.
* Nasılda katran karası çöktü yüreğime.. Hadi ilikleyin düğmelerinizi, aydınlıklar diz çökün önümüzde.
* Kendisine hitap eden birinden gözlerini kaçıran kişi saygısız, ukala veya suçlu biridir.
* Pusudan şüphelenen tedbirini alır.
* Karaborsaya düşürdüler gariban ahlakı... Şerefsizlik , adilik oldu geçim kaynağı.
* Vazgeçemeyeceğiniz insanlar varsa hayatınızda; başkalarınının kaprislerine feda etmeyiniz.
* Piyasada mazlumların ahını toplamakta yarış eden tacir çakallar birgün çuvallar.
* Mazim de sen, anımda sen, atide sen... Dilerim el ele ebediyette de yine sen ve ben. O zaman neymiş ölüm denilen.
* Her yeni günde seninle filizlenip yeşeren bir fidan gibiyim. Sen can suyumsun.
* Sevdam yıllar sonra alıştırdı beni sana. Nefesim canım oldun bütünleştik kadınım.
* Ağlarken bile hep güldüm ben gizlice ; sen varsın, bekliyorsun diye...
* Tabiat bile sisle kaplı. Etraf sus pus. Adiliklerine insanların gözyaşı akıtıyor bulutlar.
* Bu ne gam , bu ne kasvet. Gök kubbeyi sardı ahları, vahları mazlumların...
* Gününü gün etmekse amaç yoktur ahlaka gerek.
* İstikbalini düşünen anın bilir kıymetini ve yaşar adam gibi.
* Bazen içindeki gözyaşlarını durduramaz insan. Erir gider için için.
* Kırlangıçlar dansı var gökte.. Çekirgeler yerde.. Çakallar uluyor ötelerde.Nedir bu günler böyle. Gel de sövme dibine dibine.
* Sevmeye görsün gönülü. Bokuna bile olmaz sözü.
* Al dersin; sevgim, merhametim , şefkatim senin. Ücretsiz, beklentisiz ve içten... Ama onun aklı bacak arasında. Ne varsa orasında.
* Uykuda millet derin derin. Ulan yoksa ben düşmanmıyım , neyim ?
* Hissediyorum seni ölüm !.. Pusudasın kaç zamandır. Bekle bakalım süslenip. Pusuya kurban gidecek adammıyım ben ?
* Adamın kıçından " ah ! " diye sesler çıkıyor aheste aheste. Belli ki birinin ahını almış kereste.
*Kaç zamandır vicdanı arıyorum. Yerini bildiren ödüllendirilecektir.
* Gel buyur otur baş köşeye.. İyi ol bana. Yıllar sonra minnetle anayım yetmez mi yani sevgili 2017 söyle.
* Bi afralı tafralıydı ki senden önceki ey 2017 efendi! Bak hakem sayıyor ; nakavt olmak üzere... Gardımı aldım vız gelirsin ona göre. Dikmişim gözümü nice yıllara.
* 3- 5 güne gelcen ya sen 2017! Meraktayım. Gel buyur. Sağlık getir, mutluluk, başarı huzuru da unutma. Ha birde bana iyi davran. Akıllı ol .. Zaten devircem seni de ; unutma. Geçinip gidelim işte kardeşce. Şunun şurasında 365 günsün toplasan. Gelir geçersin işte. Benden söylemesi.