** Hasetlik insanın içindeki en öldürücü hastalıktır.
** İaneyle birinin sayesinde makam sahibi olanlar; ertesinde kazık üstünde otururlar
** " Ne ekersen onu biçersin ! " denilmiş ya ; atasözüdür dedik ektik hep iyilikleri, merhameti, şefkati , sevgiyi. Heyhat sardı tarlayı hep ayrık otları. Nasıl temizlerim ben şimdi bu b*kları.
** Aile ve sülale müntesiplerinin başarılarından onur ve gurur duymak ;müşkül durumunda ise kol kanat germek aile bağlarını kuvvetlendirir.
** Konuşmak yerine bazen susmayı tercih etmek sorunun çözümünde kati sonuç verir.
** Surat ve gözle konuşmak; dille konuşmaktan daha çok etkilidir.
** Konunun lafzını idrak etmeden ahkam keserseniz mahcup olmak kaçınılmazdır.
** Mesafeleri fiziken değil gönülde koymak daha net huzur verir insana.
** Layığı olmayan , ederi beş para etmeyenlere verilen değer ve sevgiden maraz doğar.
** Mahkum kaldık saatin tiktaklarına. Ondan olsa gerek düşünceler zikzakta.
** Aslında nezaketen söylenen şu GÜNAYDIN sözü fuzuli. Gün zaten aydınlanırda mesele gününüzün aydınlıkla dolmasıdır.
** Meşhurlaşmış yazar ve şairlerin boynuna sarılıp poz vermek yerine kitaplara sarılmak bir dünyaya bedeldir.
** Vuslata erince her gün doğuşunda insan ; ne hülyalar değer tenine. Adeta doğar gibi yeniden. Hicranlara, hüzünlere amenna dersin. Hatalarını dikme vaktidir aslında verilen zaman. Ve ötelerde bir ateş farkedersin kıvılcımlara dönen.
** Hüzünler, tasa ve Özlemler birikir durur sürüp giden zamanlarda.
** Her secdeye değişte alnı insanın; sünger çekmeli geçmişine ...
** Alıp verdiğim nefes Ya HU ! diye ritm tutmuş. Ölüm yanıbaşımda . Ve hatıralar puslanmakta. Belki de yazılacak mezar taşıma. İki dudak arasına sıkışmış yaşam; ha bitti ha bitecek.
** Secdeye alın koyuşları herkes görebilir. Ancak; yöneldiğinle kurulan rabıta daima mahremdir.
** Hep sessiz modda idi çığlıklarım. Artık usandım sesli moda ayarladım.
** Ne kadar kahpesin dünya... Çok şey değil dengi dengine !..
** Her temenni cümlesinin başında MAŞALLAH sonunda. İNŞALLAH kelimesini kullanmak şahsın tercih ve tarzı olabilir. Ancak; bu her temenni ve dilekte samimi olduğunu göstermez.
** Ederi beş para etmeyene verilen manevi destek zamanla gönlü iflasa sürükler.
** Günah var, isyan var izbe yerlerde büyüyüp giden. Nedametimi leylak kokulu serinliklere döndür. Karanlıklarımı aydınlığa çevir.
** Günlerdir çektiğim hasretim , yüzünde sakinleşip dinecek biliyorum sevdiceğim.
** Narin ipek tüllerde ördüm , besledim bitimsiz sevdamı ilmik ilmik. Sen bir tek, inan ki bir tanecik.
** Kokun sardı evimizi kadınım buram buram. Öyle özlüyorum ki tarifsizce şu an.
** Senin teninde beş mevsim barınır. Bu gözler nasıl başkasını tanır.