** İnsanda en geniş ikamet alanı gönlüdür.
** Talep ve rica ederek yaptırılan duaların bir anlamı yoktur. Şahsın aracısız Allah' a ulaşması daha ehven yoldur.
** Çıldırasıya sinirlenmenize rağmen, karşınızdakine hoşgörülüyseniz yüreğinizi kontrol ediniz.
** İmtihanlar var her an. Usanmadan başarma gayretinde olmalı insan.
** İnsan sever, sevmez. Ama gibiymiş gibi davranmak şerefsiz bir davranıştır. Neysen o olmak dururken !..
** İradesi neyse onu rantabl ve üst seviyede kullanmayı becermek harika neticeler doğurur.
** Keşke bireyler mensup olacakları sülalesini seçebilse ve aile kütüklerinde tashih yapabilselerdi.
** İfşaa ediyorum.İçimde her gün birilerini katlediyorum nefretle.
** Sağlığında.kıymetini bilemediklerimizin salasını taşımaya hakkımız olmamalıdır. Ölen bunu istemez.
** Dilimizden dökülenler; keşke yüreğimizdekiler olabilseydi...
** Derinliklere dalmadan, inci gibi güzellikleri bulamazsınız.
**Hayatta her şeyin bir son kullanma tarihi var; tıpkı kendisinin olduğu gibi...
** İşte sizler uçuşup bağrışıyorsuz yine başımda... Hadi tutun ellerimden götürün beni diyarınıza. Dertleşelim
** Ne tuhaf bir şey şu özlemek denilen şey. Birine kavuşurken diğerleri tüter burnunda.
** Hayat da ki engelleri büyütmek aslında kişiyi küçültecektir.
** Yazmak zor ve zaman alıcıdır. Ama yırtıp atmak ve silmek çok kolaydır.
** İzbe tenhalara çekilir gölgeler bile .
** Avuçlarındakinin kıymetini bilmeyenler; kayıp gittiğinde dövünüp dururlar.
** Alışmışsanız bir ona bir buna dağıtırsınız zamanınızı güllerle. Sonra biri gider , biri gelir işte.
** Birinin defterini dürdüyseniz ; en iyisi tekrar açmaya çalışmamaktır.
**Kimi ekmeği , kimi egosu için yapar işini. Kimi ekmek götürür evine, kimi ün. Böyle yürür gider ömür.
** Uykudaydı ; günahlarına inat. Zırdeli sözleri ninnisiydi. Ya aldığı ahlar neyin nesi ?
** Önünüze gelene sevaptır diye sevgi itibar gösterirseniz; bazıları sizi günaha sokar.
** En bedava ve kolay şey geri zekalı olmaktır.
** Kendisini hint kumaşı sananlar; millet kot ve keten giyiyor. Unutmayın.
** Bir insanı birkaç hal ve hareketiyle değil; bütünüyle değerlendirmek daha net sonuca götürür.
** Bir takım vaat ve sözlerle karşısındakini beklentiye sokup; sonra hayallerini yıkmak şerefsizliktir.
** Bazen gösterilen ilgi ve sevgi karşınızdakini ukalalaştırıp , ahkam kesen konuma sokabilir.