Umutu Sevmek 


Nedir mutluluk? Umutlu olmak demektir...Bu çok önemli. Hayattan umudu kesmemek. Umut.

Yaşama sevinci demek, umut Fakirin ekmeği, umut.

Kesilmeyen rızkımız.

Umut ummak tan geliyor.

Ummak ise emmek gibi çekmek asılmak gibi.

Umut hayata bağlanmak gibi. Hayatla aranda bir bağın oluşması demek.

Umut.



Ben kendi adıma umutlu olmayı seçtim.

Ben mutlu olmayı seçtim.

O yüzden gidiyorum buralardan. Çünkü umut sahtelik kabul etmiyor.

Samimiyetsizlikten nefret ediyor. çünkü. Umut, karanlık bir gecede Tertemiz ışıltılı bir dolunay gibi, gökyüzünü süslüyor.

Yani gerçek temiz samimi olması gerekiyor, umutlarımızın ki, mutluluğumuzu onun üzerine kuralım.

Mutluluk.. Bir yanılsama değil, gerçek mutluluk tan bahsediyorum.

Ben oyüzden buralardan gidiyorum.

Ben umutlu olmayı seçtim.

ben mutlu olmayı seçtim.

Kolay bir hayat, sahte gülücükler, sahte ilişkiler mutlu etmiyor beni. Nasip diyorum bazen...yok yok nasip bizim razı olduğumuzdur. Ben razı olmuyorum onun için gidiyorum buralardan.

Eğer daha fazlasını, daha iyisini daha kalitelisini, istiyorsanız, daha fazla çalışmak, daha fazla yorulmak, daha çok terlemek, Daha çok mesayi sarf etmek zorundasınız.

ben tamda  onun için gidiyorum buralardan ve ben umudumu seviyorum.

Razıyım daha fazla üşümeye, Razıyım daha fazla yorulmaya, Razıyım bir odalı ama temiz, camları çiçekli bir eve.

Çünkü ben umudumu seviyorum. Onu ve kahverengi gözlerini.....


Yılmaz Tizgöl


03/04/2018

( Umutu Sevmek başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.