Herkesi sevmek zorunda değiliz ama küçükken öyle öğretilmedi küçüklerini sev büyüklerini say dendi . Bizden küçükleri sevdik  koruduk. Büyüklerimizin bayramlarda ellerini öptük torbalarını taşıdık. Madem kimseyi sevmek zorunda değildik neden yaptık. Neden otobüste yer verdik. Ailemiz böyle öğretti aile bize sevmeyi saygıyı insanlığı öğretti biz o insanlığı kötü kullanana dek .

Babam esnaftı esnaf olduğumuzdan dolayı insanlarla iç içeydik. Annem ev hanımıydı oda güzel yemekler yapardı lokma yaptığında helva yaptığında mahalleye dağıtırdık. Seni sevmiyorum sana vermiyorum demezdik. İnsan seçmezdik . Okula giderken annem tembihlerdi arkadaşınla iyi geçin öğretmenlerine karşı gelme bu sözlerde saygı ve sevgi vardı şimdi herkesin ağzında herkes herkesi sevmek zorunda değil. Ya sevmek zorunda olsaydık ya kötülüğe hiç bulaşmasaydık. Bulaştık bizde o kötülüğü bulaştık sevgiyi hoşgörü saygıyı unuttuk 50 kuruş daha ucuz diye bakkalımızın yolunu unuttuk. Bir kez darbe yediysen hayattan o temizliği iyiliği arıyorsun belki büyüdük annem bana tembih etmiyor yine ama biz iyi olmayı unuttuk hepimiz aynı değiliz belki ben aile konusunda şanslıydım belki başkalarının hiç aileleri olmadı biz şanşlıydık borcun mu var ailen yanında dertli misin ailen yanında ailenin her yanında olmasını istediği an yanındaysa aile her şey dir .
( Aile Her Şey Mi başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 27.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.