Ameliyat öncesinde bugün sana yarın bana

Beş ünite A pozitif bu Pazartesi gününe

Bulmalı ağabeyime acil ihtiyaç var kana

Ardından cümbür cemaat gitsek sağlık düğününe

 


Revan olunacak adres Cebeci Kan Merkezi’dir

Kan vermek için ziyaret varsay ki dosta gezidir

Sitemiz vesilesiyle gönülden gelen sezidir

Kâlp bu, beslenmek istiyor can olalım öğününe

 


MCU



Her kanaldan önlemimizi almaya çalışıyoruz. Ankara'lı site dostlarımız, MFÜ ağabeyimiz bir aksilik olmaz ise Pazartesi günü ameliyata girecek. Beş ünite kan lazım, çok şükür rahat bulunan bir gurup ama tedbirli olmak lazım. Allah korusun o gün yoğun bir kaza olur, başka bir durum olur, kan bulmakta zorlanılır vb. Kan verebilecek arkadaşlar - malum şu an Ankara kar kış kıyamet - ulaşımda zorlanırlar ise direkt bana ulaşabilirler, ulaşımda yardımcı olabilirim . Sitemizde alenen cep no paylaşmak yasak, özelden mesaj atabilirler. Yine sitemiz üyesi Sayın ELA nick'li arkadaşımız hastane süreçlerinde MFÜ ağabeyimize yardımcı oluyor. Kendisine buradan teşekkürü bir borç biliriz. Görüyorsunuz ya site nelere kadir.

( Haydin Ankara’lı Dostlar başlıklı yazı MCU :) tarafından 5.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.