DIŞ VE İÇ DÜŞMAN 
2 X
İspanya’da terör halkın eylemi sonunda bitti. Demek ki işe halkın el atması gerekli. Halkı kendi menfaatlerine eyleme sevk eden mihraklara karşı devlet ve sivil toplum örgütleri de halkı devlet ve millet menfaatine milli meselelere sahip çıkıp eylem ve gösterilere katılması, büyük yürüyüş ve mitingler yapması şarttır. 
Ulusların hayatında önemli olaylar vardır. Bu olayların çoğu da dış mihrakların yönlendirmesi, iç düşmanlarla birleşmesi ve onları yönlendirmesiyle oluşur. İç düşmanlar ki - bunlar hainlerdir yahut gafillerdir- dış düşmanların emrine girerek buradan getirim devşirmeye girecek, ülke için felaket olan geri dönüşsüz bir yola girmekten kaçınmayacaklardır. Hem de bunu ülkenin menfaatine yaptıklarını vehmedecekler yahut insanları bu şekilde kandırmaya çalışacaklardır. 
Dost görünen düşmanlardır bunlar. İçinde bulundukları toplumun düşmanıdırlar. Kendilerini gizlemeyi iyi becerirler. İsim değiştirirler, o toplumda geçerli olan isimleri alırlar. Gerekmediği halde din değiştirmiş, o toplumda yaygın olan din mensubuymuş gibi görünürler. 
Bizim ulusumuzun gizli düşmanları kripto Yahudi dediğimiz Sebataistlerdir, Masonlardır, Rotaryenlerdir, Lionslardır. Bunlar Kabala öğretisi doğrultusunda teşkilatlanmışlar, o gün bu gün içinde bulundukları uluslara düşmanlık yapmak için planlı ve programlı hareket edegelmişlerdir. 
Lanetlenmiş kavim Yahudiler dünyanın her tarafına sürgün edildikten sonra muharref Tevrat ve onun sapık tefsiri durumundaki Kabalanın öğretisi doğrultusunda çalışmışlar ve hala da bütün güçleriyle çalışmaktadırlar. 
Lanetli Yahudi’nin Siyonist hedefleri doğrultusunda planlı hareketler bu gün dünyanın her tarafını sarmış durumdadır. Bu lanetli Yahudi girdiği her topluda sonu gelmez entrikalarını yürürlüğe koymak için her türlü hileye başvurarak para kaynaklarını ele geçirir ve bu paranın gücüyle yan örgütleri kurar, destekler, örgüt üyelerini önemli mevkilere getiri, ordu, polis, adalet güçlerinin önemli noktalarını tutar, medyaya hakim olur, kiralık kalemler vasıtasıyla gündem değiştirir, algı operasyonları yapar, iktidarlar değiştirir. 
Devletler yıkar, böler, parçalar, yutar. Terör örgütleri kurar, karışıklık çıkarır, iktidarları yıpratır, alaşağı eder, ya da isteklerini yaptırır. Liderleri kullanır, işi bitince düşmanlarının önüne atar. Suikastlar düzenler, amaçlarını gerçekleştirmek için gerekli gördüğü kişileri öldürür. Vatan dostlarının adını haine çıkarır. Vatan hainlerini kendi uluslarının baş tacı haline getirir. 
Bu ahtapotun yaptıklarını boşa çıkarmak için yapılması gereken halkını seven aydın ve yöneticilerin halkla birlikteliğini sağlaması, sürekli milli mücadele veriyormuş gibi düşmanının silahlarıyla silahlanması ve karşı taarruzla onun planlarını boşa çıkarmasıdır. 


( A A Denemeleri Dış Ve İç Düşman başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 30.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.