Sayılı günler kaldı şiir yarışmasına

Edebiyattır amaç, cümle yolumuz çıkar;

Güzel olan her şeyle şair barışmasına

Gönlümüz sevgi dolu, imgeler aşka akar


 

Tüm ödüller bahane, dayanışma şahane

Beklentisiz destekle saray olur berhane

Edebiyatevi’nin adresidir ferhane

Bir kitap basılırsa yanımıza kalır kâr



MCU :)




berhane: Yıkık dökük ev.

ferhane: Kervansaray, büyük avlulu han, çok sayıda mağazaya sahip büyük bina.



Öncelikle tüm dostların bayramını kutlarım.


Bildiğiniz üzere sitemizin düzenlediği ödüllü şiir yarışmasının ve ayrıca ayın şiiri, nitelikli yorumu ve aktivasyon uygulamasının  naçizane sporsoruyum. Bu girişimimi uygun bulan site yönetimine müteşekkirim. Şiirimsi paylaşımımın başlığını da bu nedenle " sadece bir çobanım " olarak koydum, edebiyatevimize gün gelir bir katkım olursa diye de biraz çam sakızı biriktirmiş idim, hepsi bu :)))


Umarım ve dilerim katılım yüksek olur.


Muhtelif yorumlarda bazı arkadaşlarımız ; " yahu ben para için mi şiir yazacağım... yorumum seçilsin diye mi özene bezene emek vereceğim... para beklentisiyle sanat mı yapılır ... ne yani ayın şiiri seçilen eseri yazan şair de ben konu mankeni miyim.... " vs vs gibi ifadelerde bulundular. Tüm dostlara hak veriyorum, evet böyle uç bir algı doğabiliyor. Ama her şeyden evvela Sayın Adem Beyimizi, Sayın Sami Ağabeyimi, MFÜ Ağabeyimi hepiniz tanırsınız, zinhar bu niyetteki bir teşebbüse izin verirler mi, uygun görürler mi? Fevkalade iyi niyetli bir yaklaşımdır sergilenen ve küçücük de olsa şair yazar arkadaşlarımıza hem bir motivasyon hem de mesela yazılı bir eser bastırma düşüncesinde olanlara karınca kaderince bir destektir. Konuyu böyle değerlendirmekte fayda vardır. İzah etmek istedim.



Ayrıca benim hiç bir kriterin belirlenmesiyle, değerlendirme ve seçme süreçleriyle en ufak bir alakam yok. Önerme ve telkinde bulunma gibi bir ayrıcalığım yok, lütfen inanınınz buna. Sadece maddi katkı sağlayan bir edebiyat severim. Hepiniz gibi normal bir üyeyim. Hem site içi özelden hem de diğer iletişim yollarıyla arkadaşlarla bazı yazışmalara muhatap kaldım. Etkim, yetkim yoktur. Ne sitemiz buna izin verir ne de ben böyle bir girişimde bulunurum. Müsterih olunuz.



Sitemizi, edebiyatı ve tüm dostlarımı çok seviyorum.


Kalınız sağlıcakla, duayla, huzur ve saadetle.


İyi ki varsınız.


Selam ve saygılarımla çokçana çokçana.

Paylaşınız, katılınız çokçana çokçana.

Birbirimizi hep sevip sayalım çokçana çokçana.


Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Sadece Bir Çobanım başlıklı yazı MCU :) tarafından 9.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.