Siyonizm'in Dünya Hakimiyeti


Siyonizm uzun vadeli plan ve programlarını yapmış, lanetlenip kovulduğu topraklara yerleşmek ve orada Deccal ’ın imparatorluğunu kurmak için son hazırlıklarını yapmış, Arz-ı Mevut dediği topraklara göç etmiş ve bin bir entrikalarla mesken edindiği toprakları önce terör, sonra işgal ederek devletini kurmuştur. Şimdi bu topraklar üzerinde Büyük İsrail Devleti’ni kurmak Nil’den Fırat’a kadar uzanana büyük zulüm imparatorluğunu neşet ettirmek üzere harekete geçmiştir.
3 bin yıldan beri bu toprakların sahibiyiz diyerek isyan çıkardıkları için kovuldukları topraklar üzerinde hak iddia ederek, batıl itikatlarının peşine düşmüş ve bütün dünyanın bu sapık düşünceye inanmasını beklemektedirler.
Müslümanların ve Hristiyanların mukaddes kabul ettikleri Mescid-i Aksanın kutsalına hakaret eden Siyonist çapulcular dünyanın gözü önünde her türlü küstahlığı yapar hale gelmişlerdir. Dün Gazze’yi hunharca çoluk çocuk, hasta, sağlam, kadın erkek, sivil, asker demeden bombalamış, buğunsa daha tam bir anlaşma ve barış yapmadan, küstahça barışı bombalarcasına saldırılarını manevi değerler üzerine yöneltmiştir.
İslam dünyasıyla alay edercesine yapılan bu maddi manevi saldırılar artık haddini aşmış, tüm İslam dünyasının maşeri vicdanını yaralar, İzzet’i-nefsini ayaklar altına alır olmuştur. Bir türlü uyanamayan İslam dünyası Siyonizm’den yediği darbelerle ayılır gibi olmakta, ölüm uykusundan uyanana dev yarı uykulu, yarı baygın yattığı yerden doğrulmaktadır.
Süleyman mabedi daye uydurulmuş bir efsaneyi bahane ediyor İsrail. Bu antik inanç Müslümanların kutsalını ihlal için bahane olmakta, Siyonist Yahudi dünya hâkimiyetini test etmektedir. Bütün İslam âlemi başta olmak üzere bütün dünya ile alay etmeye alışmakta olan Siyonist dünyası kendi güç ve hâkimiyetinin ilanı peşindedir, bu davranışıyla bütün dünyaya meydan okuduğunu ilan etmiştir.
Bu gün bütün dünya bu Siyonist oyun karşısında apışıp kalmış, ne olup bittiğinden habersiz lal kesilmiştir. AB ülkelerinin Filistin devletini tanımaya başladıkları bu zamanda Siyonizm öldürücü darbesini vurarak intikamını almıştır.
Belki de oynana bu oyun bir mizansendir ve dünya bu mizansenle aldatılmakta oyun içinde oyun sergilenmekte, Siyonizm hedeflerine bir adım daha yaklaşmaktadır. Büyük İsrail’ in kuruluşu ve gizli dünya hakimiyetinin dünya hakimiyetine dönüşmesi için son dönemeç alınmıştır. Siyaset, medya ve finans dünyasına hakim Siyonist hareket dünyayı parmağında oynatmakta, bunu yaparken bütün dünyanın gözünün içine bakarak alay etmektedir.
Bugün yapılan tam da budur. ABD ve AB’yi hakimiyeti altına almış, Rusya ve Çin’i sindirmiş bir Yahudi Siyonist zihniyet tüm dünyanın karşısına dikilmiş, İslam dünyasını rezil etme bahasına, İslam dünyasının şerefini bin para etme adına en sefil planlarını yürürlüğe koymaktadır.
Sözde arkeolojik kazılarla başladı Mescidi Aksanın altını oyma faaliyetlerine yenilerini eklemiş, önce mescide girişte yaş sınırı koymuş, şimdiyse mescidi tüm Müslümanlara yasaklama, ibadetten alıkoyma girişimini başlatmıştır. Bu mescidi yıkma faaliyetinin bir önceki safhasıdır. Tüm İslam aleminin şeref meselesi, inanç meselesidir. Müslümanların mukaddes beldesine saldırılmıştır.
Bu küstah, saldırgan Siyonist İsrail durdurulmalıdır. Aksi halde onun zulmü dur durak bilmeyecektir.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 7.11.2014 23:17:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
( Siyonizm'in Dünya Hakimiyeti başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 9.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.