BÜYÜK AKINCILAR BULUŞMASI
YAHUT
AKINCILAR GELİYOR

BU büyük bir rüya mı,  gece görülen düş mu, gündüz görülen uyku ve uyanıklık arasına bir yakaza mı? Ölü bie ruh canlandırılıyor mu, yoksa uykudaki dev uyanıyor mu?

Hayır, hayır, hiç birisi değil. Hepsinden öte geçici bir süre göğe kaldırılan bir ruh ve ananın gökten yere indirilişi, yeniden gözle görülür, elle tutulur hale gelmesidir.

Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şen olan o büyük dev insanların günümüz insanının ruhuna yeniden nufüz etmesi, ölmeye yüz tutan o ateşi üfleyerek canlandırması gerçeğinden başka bir şey değildir.

1400 kusür yıl  öncesinden gelen hakikat güneşini görmeyen gözlere yansıtarak, ölü ruhları uyandırma savaşının yeniden başlatılmasıdır.

Kainatın güneşi ufuk peygamberin kitap raflarında küllenen mesajını gün yüzüne çıkarmasıdır.
BU geliş ne ilk ne son geliş olacaktır. Bu geliş ölü kemiklere diriliş ruhunun üflenmesi, uyuyan nesillerin uyandırılması, unutulan misyonun yeniden canlandırılmasıdır.

Bu geliş Hulefa-i Raşidinlerin, İmam ı Azamların, İmamı Şafiilerin, İmamı Malikilerin, İmamı Hanbelilerin , İmamı Rabbanilerin, Şahı Nakşibendilerin, Şah Abdülkadir Geylanilerin, Mevlana Halidi Bağdadilerin ruhlarının yeni nesillerin ruhlarına diriliş surunu üflemesidir.

BU geliş Osman Gazilerin, Sultan Fatihlerin, Yavuzların, Kanunilerin, Abdülhamit Hanların o coşkun ,ilahi kelimetullah aşk ve şevkinin yeni nesillere ulaştırılması savaşıdır.

BU geliş Selahaddin Eyyubilerin, Nureddin Zengilerin  Sultan Alp Arslanların cihad azminin yeniden dirilişidir

Bu geliş Saidi Nursilerin, Necip Fazılların Sezai Karakoçların Yedi güzel adamların yeni kuşakları yeniden kucaklaması olacaktır.

BU geliş Abdülhakim Arvasilerin, Abdülhakim el Hüseynilerin Muhammad Raşidlerin,  Ali Haydar efendilerin Mahmud Efendilerin ruh ve mana rüzgarıyla yeni nesilleri uyandıran güçlü ve diri nefeslerinin ortalığı kaplamasıdır.

Kutlu olsun [ /italik ]
[ /kalin ]


( Büyük Akıncılar Buluşması Yahut Akıncılar Geliyor başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 5.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.