İslâm 'da siyaset vardır. 
Namaz siyasi bir ibâdet.
Hac en büyük siyasi ibâdet.
Kendi kendine insanlar Hac yapamaz. Bir vekil tayin edilerek Hac vazifesi  günümüzde bu şekilde halen yapılmakta.. 

Hâkim bey.. 
İslâm' da hovardalık yapmak yoktur.
İslâm'da mevki makam kullanarak "PİPETLEME" yapmak yoktur.
İslâm'da dolandırıcılık yapmak yoktur. 
Müslümanları aldatıp servet üstüne servet kurmak yoktur.
İslâm'da harâmike lerde haram lokma yemek yoktur.
İslâm bunu emreder bu kurala çok dikkat edelim lütfen kontrol ediniz dini bilgilerimizi. 

İslâm davasıdır bu Hâkim bey..
İslâm'da İnfâk vardır. 
İslâm'da zekat vardır. 
Toplum barışı, huzuru, birlik, beraberlik kardeşlik için bir iyilik yapın lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim nefsimize göre değil kadınlara anlatılmalı Hâkim bey.. 

Hâkim bey.. 
son nefese kadar bildiğimizin öğretmeni, bilmediğimizin öğrencisiyim..Günümüzde bile eğitiliyorsa günümüzde tebrikler.. 

"Ben kral değilim. Benim için ayağa kalkmayın. Ben Kureyş'ten kuru ekmek yiyen bir kadının çocuğuyum" diyen Peygamber Efendimiz Hz Muhammed' in yaptığı, bir çocuğun siyasetidir Hakim bey.. 

Sütçüüü..!!!! 

Sütçüü...!!!! 

diye bağırarak çocuklarının rızkı için çalışan, devlet adamı olsa da süt satmaya devam eden Hz Ebubekir.

Hâkim bey.. 
İslâmda siyaset, particilik yoktur diyen yanılır. 
Allah demokrasiyi emretmemiştir. Peygamber Efendimiz demokrasi ile idare etmemiştir. 

Demokraside hakimiyet milletin. İslâm'da hakimiyet Allah'ındır. 

Demokraside çoğunluğun dediği geçerlidir. Allah’ın hükümleri dikkate alınmaz.

Demokrasi ve İslâm birbirinin zıttı olmayan hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir. 

İslâm'da Allah'ın hükümleri uygulanır. Demokrasiyi reddet merhaba #india... 

Allah Teala şöyle buyuruyor;

“Her kim tağutu inkar ederse Allah’a iman etmiş olur”(Bakara 256)

Hakimiyet milletin değil, hükümran hükmeden Allah'tır. 
“Hüküm ancak Allah’ındır. O kendisinden başkasına ibadet etmemenizi, emretmiştir. Dosdoğru din işte budur, fakat insanların çoğu bilmezler. (Yusuf 40)

Soruyorum Hakim bey!? 

Acaba, İslam eksik bir din mi? İnsan hayatını ilgilendiren her şeye bir hüküm getirmiş. Ancak işgal edilen beldelerde, İslam devleti için nasıl çalışılır bunu getirmemiş midir..?
Haşa bu küfür olur, çünkü Allah (cc) şöyle buyuruyor;
“Bugün sizin için dininizi kemale erdirdim, üzerinizdeki nimetimi tamamladım ve size din olarak İslam’ı beğenip seçtim” (Maide 3)

Demokrasi mi, kürtlerle mi Hocam bu kişiden bahsetmişti merhaba Hocam... 

Sen hangi partiye oy verdin Hâkim bey? 

( Hakim Değilim Hiç Bilmiyorum başlıklı yazı Lütfiye tarafından 3.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.