Merhaba doktor. Semtimin en yüksek yerindeyim şu an.  "O" içimde nasılsa, üşümez. Gerekirse canımı yakarım, Onu yine üşütmem. Düşündüğünüz kadar acı değil aslında gerçek. Sadece insanların çift yaratıldığına inanmıyorum. Hepsi bu.
Nereye baksam bir tane o var. Ve şuan karşısına çıkıp anlamını bildiğim, bilmediğim bütün küfürleri sayıp sonra sarılasım var ona. Tavana asılı hayallerin altındaki tabureye tekmeleri vuran hep o nasıl olsa. Ayrıca sarhoşken gördüğüm hiçbir çift de bizim kadar güzel değil. Şişelerce şarap borçlu bana o kadın doktor.
Ve adını duyduğum anlarda kesilen nefesime karşılık temiz hava. Bakmayın öyle. Ciğerlerim pis ama kalbim hala ter temiz. Bir başkasıyla olduğundandır belki de doktor. Somurtkan tavırlarım, asık suratım ve buna verebileceğim onlarca örnek. Gülemiyorum artık komik esprilere doktor. Yapasım yok yeri ve zamanında hiç bir şeyi. Uyanır uyanmaz sigarada içiyorum artık. Annem en çok buna kızıyor doktor. Dinlemiyorum hala hiç bir nasihati. Dönüp baktığımda arkama içim de acıyor biraz. Ayrı dünyaların insanıymışız doktor. Ayrı dünyaların insanıysak, nasıl aynı dünyadayız? Neyse, giderken ona da söylemiştim.
Rahatıma bakıp, uzanıp tabutuma keyfime bakacağım. Sağlıcakla...
( Günlüğün Son Sayfası başlıklı yazı öylesine tarafından 28.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.