Abur Cubur
  
          Mahallemizde 6. Sınıfta okuyan tombalak bir oğlan bu yaz bizi çok korkuttu. Evleri Şok Market üstündeydi. Ana-baba işte; oğlan genelde evde tek kalıyor. Ara sıra babaanne kontrol ediyormuş. Çocuğa her gün bol harçlık veriyorlar. Delikanlı da sürekli kontrolsüz bir şekilde abur cubur tüketiyor. 
           Temmuz’un ilk haftasında bu çocuk rahatsızlandı. Ambulans geldi. Kalbiyle ilgili bir sıkıntı olmuş.  Trans yağlar, glikoz ve diğer katkı maddeleri çocuğun dolaşım ve sindirim sistemlerine zarar vermiş. 

            Ankara’da bir ortaokulda 20 yıllık Türkçe Öğretmeniyim. 2003’te öğretmenliğe başladım. Şimdiki çocukların %25’i obez. Özellikle bir işte çalışan annelerin ( annelik en değerli meslektir) çocukları aşırı kilolu. Anneler çocuklarına farkında olmadan şefkat zehirlemesi yapıyorlar. Lütfen ifrata kaçmayalım.
( Abur Cubur başlıklı yazı Ferhadi tarafından 6.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.