Dünya Osmanlıyı Bekliyor

 DÜNYA OSMANLIYI BEKLİYOR



Dün dünya Osmanlı ile barış ve adalet içinde yüzüyordu, bu gün emperyalist devletlerin elinde zulüm altında inim inim inliyor. Osmanlı yok edildiği günden beri adalet dünya yüzeyinden silindi, süpürüldü. Onun yerini sömürü, kargaşa ve zulüm aldı. 
Bu gün tüm dünya o günleri hasretle anıyor ve dört gözle ondan bir işaret bekliyor. Herkes ve her şey Onu arıyor. Katledilen çocuklar, bombalanan şehirler, öldürülen masumlar. Filistin, Gazze onu bekliyor, Mısır onu bekliyor, Arakan onu bekliyor, Türkistan onu bekliyor. Kırım onu bekliyor, Çeçenistan onu bekliyor, Pakistan, Bangladeş, Hindistan onu bekliyor. Dahası bütün mazlum halklar, bütün mazlum milletler, bütün masum çocuklar onu bekliyor. 
Bu bekleyiş daha ne kadar sürecek kimse bilmiyor. O geri gelecek mi kimse bilmiyor. İslam dünyası halifesini bekliyor. Sahte İşid halifesinden ağzı yandı, İsrail’le dost ve işbirliğiyle halifeliğini ilan edecek, zulme adalet makyajı yapacak sahte kahramanlardan usandı. Dindar görünümlü zalimlerden, sıkıştığı zaman Müslüman olduğunu iddia eden sahtekarlardan bıktı. Kendini kahraman ilan eden sahte kahramanlardan, kendini kurtarıcı ilan eden batırıcılardan bıktı İslam dünyası. 
İsrail’in yaptığı zulümlere ses çıkarmayan Arap dünyasının despot ve zalim liderlerinden gına getirdi İslam dünyası. Batının hümanist yalanlarından nefret ediyor artık. Bu timsah gözyaşları onu ne kandırıyor, ne acısını dindiriyor. Aksine acısına acı katan bu dünya karşısında kendi haline yanıyor, yalancı kurtarıcılardan nefret ediyor. Yahudi güdümlü birleşmiş milletlerden, güçlüden yana dünya konjonktüründen usandı. 
Şimdi kendi haline ağlıyor mazlum milletler. Ölümlerden kanıksadı. Ölmeye can atar hale geldi. Irak kan ağlıyor, Suriye kan ağlıyor, Filistin kan ağlıyor, Doğu Türkistan kan ağlıyor, Çeçenistan kan ağlıyor, Myanmar kan ağlıyor, Afganistan kan ağlıyor, Karabağ kan ağlıyor, Bangladeş, Keşmir, Hindistan kan ağlıyor. 
Dünya top yekun bir adil hükümdar bekliyor. Dünya evrensel adaleti sağlayacak bir büyük devlete muhtaç. Düşmanın silahıyla silahlanmış, uluslararası dengeleri gözeten ama adaletten ayrılmayan bir süper gücü bekliyor. Bu güç Osmanlının yerini alacak, onun boş bıraktığı adalet koltuğuna kurulacaktır. 
Bu güç İslam dünyasını birleştirecek, küfür dünyasını ise top yekun karşısına almadan adalet terazisini elinde tutacaktır. Her an mazlumların imdadına yetişecek maharette olacak bu güç. Güçler dengesini iyi ayarlayacak, her türlü yanlış oluşumun önünü alacaktır. 
Bu güç evrensel İslam kurallarını uygulayacak, yalanın ve zulmün saltanatına son verecektir. Bu güç gizli dünya devletinin saltanatını yıkacak, Yahudi’nin dünya hakimiyetini sarsacaktır. Tagutların, diktatörlerin, despotların zulmüne son verecektir bu adil devlet. Bu adil devlet dünyaya barış getirecek, düşmanlarına bile adaletle davranacaktır. Bu yeni Osmanlıdır. Ve bunun merkezi İstanbul, mekanı Türk devletinin sınırları olacaktır.

Ahmet Kemal






( Dünya Osmanlıyı Bekliyor başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 31.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.