Nükleer Tıp


               Bir hastanenin nükleer tıp bölümünde bugün (22 Şubat 2023) radyoaktif iyot tedavisi (atom ilacı) oluyorum. Yapayalnızım. 24 saat boyunca hiç kimse ile temas kurmayacağım. Karmaşık duygular içindeyim. Kaldığım odanın imkanları gayet iyi. 
               Size hastalığımdan ve tedavisinden kısaca bahsedeyim. Tiroid kanseri teşhisi ile maceram başladı. Tiroid bezim ameliyatla alındı, Elhamdulillah, kanser hücreleri boğazımda başka organlara yayılmamış. Fakat tedbiren radyoaktif ilaç tedavisi de oluyorum. Çok küçük bir ihtimal de olsa kanser hücreleri tekrar büyüyebilirmiş. Bana verilen ilaç kalan kanser hücrelerini inşaallah yok edecek. 
               Hastalığımın tıbbi boyutu bu şekilde gelişti. Manevi olarak rahatsızlığımı başıma gelen bir musibet değil imtihan olarak görmekteyim.   Bakara suresi 155. Ayet: 

 Andolsun, Biz sizi; biraz korkuyla (doğal ve sosyal afetler ve düşman saldırılarıyla), açlık (ve kıtlıkla) ve bir parça da mallardan, canlardan ve semerat (ürün ve evlatlar)dan noksanlaştırmakla (hastalık ve sakatlıkla) imtihan edeceğiz. (Tedbirli ve temkinli hareket ederek) Sabır (sükûnet ve teslimiyet) gösterenleri müjdele (ki, sadece onlar sevaba ve başarıya erişeceklerdir).


 Allahu Teala her daim bizimledir. 

               Sağlıcakla kalın.
( Nükleer Tıp başlıklı yazı Ferhadi tarafından 22.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.