Kadın
 Evet dünyada genel tabir şudur erkek güçlüdür, iktidardır ve elde edendir. Cariyeler haremler ve sonu kötü biten aşk hikayeleri bu sebepten vardır.

 Kadın naiftir, zariftir ama gücün değil güçlülünün tercih etttiğidir.

 Krallar ülkeleri yönetir ve oğullar iktidarı devam ettirir. Ve ülkenin geleceği erkeğin elindedir kadının özgürlüğü güzelliğidir

 Bu nedenlerden dolayı elinde fiziki ve manevi gücü olan erkek kadının seçme hakkını elinden alır çoğu zaman

 Ve kadında özgürlüğü kısıtlanmış bir varlığa dönüşür.

 Sevgisi ve sevdası erkeğin çoğu zaman istediğini elde edene kadardır.

 Ama gerçek aşkı bilen bir erkek ile aşkı tercih eden bir kadının yolunun kesişmesi, özgürlüğü ve demokrasiyi içselleştirmiş bir toplumda yani kadının özgür düşüncelerini özgürce söylediği bir toplumda mümkündür.

 Yoksa bizim gibi bedevi toplumlarda namusu kadının bacak arasına sığdıran bir zihniyette erkek yaparsa övünülecek bir çapkın, kadın severse etrafına kötülük saçan bir varlık gibi algılanır

Ayhan ayna
25.02.2023,

( Kadın başlıklı yazı Ayhan AYNA tarafından 25.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.