Rehber Ayetler

          Ey Ahiret Yolcuları!
           

           Bugün kendimize bir iyilik yapalım. Kalbimizin pasını ve tozunu silelim. Asıl hedefimiz olan ahiret yürüyüşümüzün yol haritasını bir daha gözden geçirelim. Dünya bizi çok yordu. Şeytan fani dünyayı terk edip ebedi aleme geçeceğimizi bize unutturdu. Haydi derin bir nefes alıp rabbimize kulak verelim:

Mü’minun Suresi 1-11. Ayetler Meali:

  • Mü’minler gerçekten kurtuluşa ermişlerdir.
  • Onlar ki, namazlarında derin saygı içindedirler.
  • Onlar ki, faydasız işlerden ve boş sözlerden yüz çevirirler.
  • Onlar ki, zekatı öderler.
  • Onlar ki, ırzlarını korurlar.
  • Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan cariyeleri bunun dışındadır. Onlarla ilişkilerinden dolayı kınanmazlar.
  • Kim bunun ötesine geçmek isterse, işte onlar haddi aşanlardır.
  • Yine onlar ki, emanetlerine ve verdikleri sözlere riâyet ederler.
  • Onlar ki, namazlarını kılmaya devam ederler.
  • İşte bunlar varis olanların ta kendileridir.
  • Onlar Firdevs cennetlerine varis olurlar. Onlar orada ebedî kalacaklardır. 
  •      Bu ayetlere göre yaşayan bir insanda stres sıkıntı olur mu? 
         
    ( Rehber Ayetler başlıklı yazı Ferhadi tarafından 27.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
    Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.