Sünni İslama Yönelik Saldırlar

Sünni İslama Yönelik Saldırlar



TARİHSELCİLİK BAĞLAMINDA KUR’AN-I KERİM

İslam’ı tahrif etmek, onu diğer muharref dinler gibi değiştirmek, tagayyür etmek, ilahi olanı beşerileştirmek, bu son dini de putperestleştirererk tarihin karanlık sayfalarına atmak isteyen bir şeytani akım günümüzde aktif halde. Kendisine alim sıfatı yakıştıran Prof. etiketi ekleyerek meydana çıkan, iletişim araçlarını kullanarak kitlelere ulaşmaya çalışan bazı ahmak ya da maksatlı kişiler tarafından beslenen bu akım saf İslam inancını tehdit etmektedir.
Dinin hassas alanında oldukça cüretkarane dolaşmakta, meydanı boş buldukları için rahatça at oynatmaktadırlar. Fetö’nun açtığı yoldan ilerleyerek kendilerine tabi kıldıkları zavallıları etkileyerek söylemlerini yaygınlaştırmaya çalışmaktadırlar.
Bu söylemler tekrar ede ede kitleleri etkilemekte, özellikle genç kesimde saf dini inançlara karşı bir kuşku, bir tereddüt uyandırmakta ve onların içten içe faaliyet gösteren misyonerlerin oyunlarına kurban olmalarına sebep olmakta, hatta deizme giderek ateizme kaymalarına neden olmaktadır.
Bu tür söylemler özellikle İmam Hatip neslinde büyük tahribatlar yapmakta, onların namazsız, ibadetsiz Protestan İslamlığı yaşamalarına neden olmaktadır. Özellikle İlahiyatlarda neşv-ü nema bulan bu fikirler geleceğimizi tehdit etmekte, ehl-i sünnet inancının yozlaşmasına zemin hazırlamaktadır.
İslam’ın içerisinden İslam akidesine vurulan bu darbe İslam’ı değil ama günümüz Müslümanını etkisi altına almakta, Protestan bir İslam’ın yayılmasına neden olmaktadır.
Camilerde yayılan sandalyede ibadet bu Protestanlığın bir görüntüsüdür. Bir de buna kısa pantolonla ibadet eklenmeye başlamıştır ki setr-i avret farzını ortadan kaldırmaya yönelik bu uygulama tahribatın şu anki uç noktasını oluşturmaktadır.
Daha nereye kadar varacağı belli olmayan bu akımı önleyici tedbirler alınmakta oldukça geç kalınmakta, geciken tedbirler işlevsiz hale gelmektedir. Bunu sandalyede namaz olayında açıkça müşahede etmekteyiz. Camilerin içi iyice sandalye dolduktan sonra açıklama yapan diyanetin etkili olmadığı açıkça görülmektedir.
Her geçen gün saf İslam inancına yapılan saldırılar karşılıksız kalmakta, asıl etken olması gereken Diyanet suskun kalmakta, ya da kısık sesle yapılan açıklama etkili olamamaktadır.
Meydanı boş bulan 5. Kol hareketi Sünni itikadı bozmak için elinden geleni yapmakta, ülkemiz üzerinde planladıkları büyük oyunu yürürlüğe koymaktadır.
Diyanet teşkilatının acizliği dini korumadaki beceriksizliği geleceğimizi tehdit etmekte, nesillerin yozlaşmasına sebep olmakta, gerek tesettür, gerekse İslami yaşam alanında yozlaşmalar yaşanmaktadır.
Misyoner faaliyetlerinin arttığı, apartman kiliselerin hüday-i nabit gibi çoğaldığını görmezden gelen diyanet acaba ne plan yapmakta, ne gibi önlemler almayı düşünmektedir.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 23.8.2018
( Sünni İslama Yönelik Saldırlar başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 2.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.