Fetö Haşhaşilik Ve Kripto Fetöcüler

Fetö Haşhaşilik Ve Kripto Fetöcüler


FETÖ terör örgütü nasıl kuruldu ve bugünlere nasıl gelindi? İslam dünyasının azılı düşmanı Yahudilik Haşhaşilikten ilham alarak modern bir terör örgütü kurmuş, bu örgütle Türkiye’nin yeniden dirilişini engellemeyi amaçlamıştır.

Dünyanın her karış yerini çeşitli nifak örgütleriyle kuşatan bu sinsi millet İslam dünyasını hiçbir zaman ihmal etmemiştir. 'Şeytanın avanesi diyebileceğimiz' bu hain insanlar topluluğu hep onunla birlikte çalışmış, onun telkinleriyle iş görmüştür.

Dar’un-Nedve’de müşriklere yol gösteren şeytan Yahudi’nin dostu ve en büyük yardımcısı olmuştur. Bütün dinleri tahrif etmede en büyük amil bu şeytani Yahudi planları olmuştur.

İlhamını Haşhaşilikten alan, onun Selçukluyu yıktığı gibi ümmetin son ümidi diriliş hareketlerini yıkmayı amaçlayan bu hareket büyük bir münafıklık hareketidir. Müntesiplerini İslam davası ile uyutmuş, aslında İslam’ı yıkma davasını için için yürütmekten imtina etmemiştir. Tarihin en büyük nifak hareketi olarak ortaya çıkmış, her türlü hileyi mubah görmüş, en büyük ihaneti de müntesiplerine yapmıştır.

'Altın nesil' diyerek en büyük gizli gururla uyuşturduğu kitleyi kendi şahsına taptırmış, ilahi dini Yahudileştirmiştir. Gerek Nurculuk hareketine vurduğu darbe, gerekse diğer İslami hareketlere yaptığı tahribatla en büyük şer ordusu rolünü üstlenmiştir.

Şeytanın en büyük oyunu olarak tarih sahnesine çıkmış, İslam’ı tahrip etme alanında rekor başarılar elde etmiştir. Son asır Deccaliyet hareketlerinin en büyüğü olmuştur. Dünya çapında bir şer hareketi olarak en büyük tahribatını ülkemizde gerçekleştirmiştir. Dünya çapında bir şeytani örgüt olarak ağlarını birçok ülkede örmekten geri kalmamıştır.

Bu örgüt gerçek yüzünü yıllar sonra göstermiş, altın vuruşunu gerçekleştireceği zaman milletimizin kahramanca direnişiyle karşılaşmıştır. Bu altın vuruş onun gerçek yüzünü ortaya çıkarmış, o günden sonra her şey ayan beyan ortaya çıkmıştır.

Şimdi bu örgütün adım adım temizlenerek yok edilmesine başlanmış, ancak örgüt yapısının derinliği yüzünden bu alanda daha alınacak çok yol olduğu anlaşılmıştır. İçi çe tabakalar halinde örgütlenmiş bu şer odağı en içte kripto yapılanmaya gitmiştir. Tam bir karanlık örgüt hüviyetinde olan bu şer gücün büyük ihanet planlarını bir bir icra etmeye devam etmekte, kolları kesilmeye çalışılan bir ahtapot gibi saldırmaktadır.

Her taşın altından çıkan bu sinsi yılanlar topluluğunun gücünün nereye kadar gittiği belli değildir. Bu yüzden bu ihanet odağıyla mücadele sürdürülmeli Haşhaşilik iyi etüt edilerek onun sonuna en etkin metotla mahkûm edilmelidir.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 13.7.2018
( Fetö Haşhaşilik Ve Kripto Fetöcüler başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 12.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.