Derin bir iç çekerek tekrardan yatağın baş tarafına kendini itip dizlerini göğsüne çekti. Gözyaşları nedeniyle etrafındaki her şeyle irtibatını kesmişti. Ellerini yavaşça gözlerine doğru uzattı biraz okşayıp teselli etti. Dışarıdan babasının ayak seslerini duyabiliyordu. Odaya gelmemesi için bütün süper güçlerini kullanmaya niyetliydi. Çünkü, bu derin yolculuğun üzerine bir de kendisini ve annesini kabul etmeyen her şeyi yargılayan bir babanın gelmesi hiç de iyi olmazdı. Salondan koridora koridordan odasının kapısına kadar 15 adım vardı. Tabii bu babasının ayak hesabına göreydi. 15 adımı geçtiği takdirde mutfağa yöneldiğini anlayıp tedirgin olmayı bırakıyordu. 13 ,14, 15... Sesler kesildi kapının camından babasının gölgesini gördü. Kalbi bir sincabın korku anındaki ritminde atıyordu. Gözleri kapıya dikilmiş babasının gölgesini seyrediyordu. Lütfen Allah'ım lütfen, şimdi olmaz. Anneme hakaretler eden beni kendi evladı gibi görmeyen bir babayı en azından bu hatırlama seansından sonra karşıma çıkarma, biraz önce annemden özür diledim gelirse korkudan onunla istediği gibi konuşmak zorunda kalacağım. Biliyorum şu an annem burada yanı başımda şimdi gelsin istemiyorum.

( Sessiz Oda başlıklı yazı mihail-goragor tarafından 12.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu