Yaşamak Benim De Umrumdadır
insanın kendine yabancılaşması ve eski hâlini özlemesi de gurbettir. kendinden uzakta kalmak, insanı ölesiye yoran yıpratan bir vaziyettir... içindeyken kişinin ruhunu karanlıklar girdabına alması ve bu zamanların asla geçmeyecek gibi gözükmesi de cabası. ama geçiyormuş... hamdolsun ki geçiyormuş... bilse de inanmayabiliyor insan, hissedemeyince yürekten. fakat sabır, zaman, tevekkül; sahiden ilacıymış bu derdin de. derinlerde bir yerlerde kalıyor izler, fakat zaman elbet bu izleri de gizler. şimdi yeniden, yaşamak benim de umrumdadır diyebiliyorum! yeniden içimde ,evvelde bir nefes dahi almaya değmeyen dünyaya dair, umutlar var. kendime hep hatırlatmaya çalıştığım yaşama gayemi şimdi sahiden benimseyebiliyorum. neler yaşadım, kendimce, kendi içimde. ne çok çıkmaza girdim, belki dizimi aşmayan sulardı ama ben ne çok boğulur gibi oldum. fakat geçti, geçiyor. boynumu saran o karanlık el çekiliyor, kendime geliyorum. farkediyorum, üzerimdeki o toprağı attığımı. çabalıyorum, korumak için bu hâli. çabalamaktan da geri durmamaya niyetliyim... şahit olun ey ahali :) belki bu günler yine geçer, belki ben yine düşerim, belki bu sefer daha sert, daha yüksekten. fakat artık biliyorum ki sabredersem geçecek, solan çiçeklerim yine yeniden yeşerecek. hayat bu ya... bir döngüden ibaret. 
( Yaşamak Benim De Umrumdadır başlıklı yazı kendini-arar-durur tarafından 27.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu