Hayatın Kayıp Zamanı

Hayat, parmaklarımızın arasından akıp giden, dokunmak istedikçe daha da kaçan ince kum taneleri gibidir.
Zamanı avucumuzda tutmaya çalışırız, ama her defasında daha hızlı kaybolur. 
Her bir kum tanesi, bir nefes, bir an,
geri gelmeyecek bir hatıradır. 
Acımasız bir akış içinde, mutlu anlar kısa bir parıltı gibi geçip giderken, en çok yara izleri kalır aklımızda. Zaman, hiçbir şeyin yerinde durmasına izin vermez; 
anılar bile soluklaşıp unutulmuşluğun karanlıklarına gömülür. 
Biz, çaresizce bu kayboluşu izleriz,
engel olamadan. 
Yüreğimizde taşıdığımız her acı, her kayıp, varoluşumuzu sessiz bir çığlığa dönüştürür. 
Başarılar, zaferler, sevinçler bir gün gelip sessizliğe karışır. Geriye kalan ne mutlu anılar, ne de kazanımlar… 
Sadece zamanın içinde kaybolan bir benlik, var olmanın hafifliği, derinliklerinde yankı bulamayan bir sessizliktir.

Hayat, unutulmaya mahkûm bir hikâye, derin izler bırakan fakat asla hatırlanmayan bir yolculuktur.
( Hayatın Kayıp Zamanı başlıklı yazı elif--geckil-kaya- tarafından 26.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu