Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 25.04.2009
Okunma Sayısı : 1527
Yorum Sayısı : 0


Tarih:03 Ocak 2009 Cumartesi 11:45:45
RE:manevi destek

Sevgili Nazlıcan Hanımefendi,

Herkes gibi,şu ana kadar zor bir hayat yaşamışsınız.İnsanlığın biriktirdiği bunca bilgiye rağmen hala bir muamma olan yaşam,sana da hayatım roman dedirtmiş.Ancak senden daha zorunu yaşamış milyonlarca insanın olduğu da muhakkak.Bugünlerde felaket yaşayan Filistinli çocuklar,kadınlar,bebekler de bir Allah’ın kulları…

Şu kış gününde yakacağı olmayan evlerin çocukları da,sokaklardaki analı babalı yetimlerin ,annesini babasını bebekken kaybedip yabancıların ellerinde büyüyen çocukların ,doğmadan ölen bebeklerin ,aklı ermeden ölenlerin de,Allah’ı aynı.

Tusunami de üç yüz bin kişiyi aynı anda öldüren,bir depremle yüz binleri öldürüp,milyonları evsiz barksız bırakanın da Allah olduğuna inanıyor, neyi,ne için yaratıp,ne sebeple öldürdüğünü bilemediğimiz,sayısız hikmetlerin yaratıcısı olduğuna inanarak yaşıyoruz.Yaratılan her can için zor bir yaşam…

Alemlere rahmet olarak gönderilen Efendimiz çölde, yakıcı güneş altında,yoksulluğun,cahilliğin hat safhada olduğu bir dönemde ,islamı tebliğ ile görevlendirilmiş.Her yandan sıkıştırıldığı bir zaman diliminde,yanındaki bir sevgili dostuna;

- Yarın,Allah sizlerin ve benim başıma ne getirir bilmiyorum,demiştir.

Kuran-ı Kerimde; ‘’bizi güt,demeyin,bize yol göster deyin ‘’ buyurulmaktadır.

Peygamberin bile aczini itiraf ettiği hayat hakkında kim kime ne diyebilir ki.

Gel sen de şu geçmişine kader de,demekten başka akıl için bir çıkar yol yoktur.

İyi kader Allahtan,kötü kader Allahtandır.Başka bir Allah olmadığına göre;lanetlenmiş şeytana,kendi hayatına hayrı olmayan babaya,iffetini koruyamamış anneye,yedi yaşında bir çocuğa sarkıntılık edecek kadar aciz,cahil,hain birilerine güç kuvvet ithaf etmekten Allah’a sığınalım..

Onlar dahi kendinden,yaratanından,geleceğinden bi haber,şeytanın bilinçsiz askerleridirler.İşleri cehennemlerine odun taşımaktır.Felaketlerinin yakıtını depolayanlardır.
Allah hidayet versin…

Dünyadan silinmeyi hak etmenin gerekçesini hazırlayan Yahudiler gibi…Üçüncü felaketlerini nasıl hazırlayacaklarını ve tamamının dünyadan silineceğini Kuran-ı Kerimden okuyup durdukları halde,kendi elleriyle kaderlerini felaketlerine hazırlamaktan başka bir şey yapmadıklarını görüyoruz.

Herşey kaderine yürüyenlere kolaylaştırılır diyor,Cenab-ı Hakk.

Sen kendini şanslılardan say ki,senin için ve bebelerin için aklı başında bir koca vermiş Mevla.Sen kadrini bilmesen de...Allah’a sığınıyor,hatalarına rağmen seni, sırf Allah rızası için bağrına basmış,tövbe edip,hayırlı bir eş,makbul bir anne olmanı sabırla bekliyor.

Ki,annen,baban gibi kızlarını perişan eden biri olmayasın.İki körpe kızın da senin kaderini yaşamasın.

Dualar ve sabır meyvesini vermiş,Allah seninle kur’an yoluyla konuşmuş.

Bu her kula nasip olacak şey değil.Allah’ın rahmeti sana yönelmiş,büyük mesafe kat etmişsin.

Bazı şeyleri gelecekteki mektuplara bırakarak,sana ne yapman gerektiğini,naçizane yazacağım.

Umarım harfiyen uygulamak ve temizlenmek nasibin olur.Çocuklarına ve fedakar eşine bağışlasın seni ve sana bağışlasın onları,mevlam…

Hem Esra da ve hem safiye de görüldüğü üzere gayret edenler,karşılığını alıyorlar.Allah’a sığınanlar hallerini değiştirebiliyorlar.,

Rüyalarımda sorunlarının karmaşık,zor olduğunu gördüm..Yine rüyalarımda senin için dualar okudum..Bir çok probleminin hemen düzeldiğini,bir kısmının zamanla düzeleceğinin müjdesini aldım.Lütfen aşağıda anlatılanları can kulağı ile dinle,kabullen ve uygula.

Yakınlarında benzer sorunları olanlara da öner.Onlar da aynı şekilde hareket ederek kurtulabilir.

Herşey Allahtandır…kaderin böyleydi.Kader ortaklarına kinlenmen sana yarar sağlamayacak.

O kinlendiklerin de kaderin oyuncağı acizlerdir.Esas olan öldüğümüzde karşılaşacağımız hayattır.

Dünya ahiretin tarlası.
Üç günlük ömür.
Sonsuzluk karşısında anlamsız bir yetmiş yıl.O yaşa varabilen de yüzde yirmi.

Aşağıdaki duayı tarif edildiği şekilde,önerilen sürede okuduğunuz taktirde Allah’ın izniyle geçmişinizin sorumluluğundan kurtulacağınızı umut ederiz.

Göreceğiniz rüyalardan bunu anlamak mümkün olacaktır.Rüyalarınızı yazdığınız taktirde bunu size bildirmemiz mümkün.

En az 21 gün en çok 41 gün içinde maksadınızın gerçekleşmesi için biz de duada olacağız,inşaallah.

Allah yardımcınız olsun..Size ahdinizde sadık kalmayı,
gerektiği kadar samimi ibadet edebilmeyi,
yapacağınız tövbeyi kabul edip,içinde bulunduğunuz durumdan kurtulmayı nasip etsin.

İş seninle Allah-u tealanın arasında olup bitecek.Benim katkım sizin için dua etmek ve yol göstermekten ibarettir.
Söylediklerime harfiyen uymanızı,başarınız için gereklilik olarak algılamanızı dilerim.
Safiye’nin ve Esra’nın faydalanmış olmaları sizin için bir kanıttır.İnanmanıza katkısı olacak bir tecrübedir.
Her ikisi ile olan mektuplarımızı düzenli okumanızı tavsiye ediyorum.

Senin benim hatalarımız,günahlarımız denizin köpükleri kadar bile olsa,samimiyetle tövbe edildiği taktirde yeni doğmuş bir bebek kadar masum sayılacağımız, hem ayeti kerimelerde hem hadisi şeriflerde defalarca beyan edilmiştir.

Her müslüman için geçerli olan bu müjdeyi belirtmemin sebebi, ibadetine ve zikirlerine başladığında,şeytan başına dikilecek ve aklını kullanarak vazgeçirmek için olmadık gerekçeler ileri sürecek,ve akıl yürütmelerle caydırmaya çalışacaktır.

Allah şeytana ve nefsine karşı sana zafer nasip etsin.

Allah seninledir.
Ruhun O’na ait,cesedin onun yarattığı ceset,şeytan ve nefsin O’nun yarattıklarıdır.
Herşey senin istemen,O’nun taktiriyle oldu,olacak.

Nasıl, rızasının dışındakileri bile verdiyse,rızasına dönük dileklerini de aynı hızla verecektir.Bunun için inanman,istemen ve dileğin kabul edilinceye kadar sabır etmen gerekiyor.

Allah, biz henüz dilemeden ne dileyeceğimizi bilir.Dilememizi isteyen,izin veren,duaya fırsat tanıyan O’dur.

Namaz kılarken ve zikir yaparken,tam karşında, seni hem izliyor, hem dinliyor olduğunu düşünerek ibadet etmek gerekir..

Yaptığın hatalardan dolayı gazaplı,rızasını aradığın için rahmet ve merhametini üzerine boşaltmak için pişmanlığını ve secde etmeni bekleyen,merhametlilerin merhametlisi,mevlamız olarak seni istiyor.

Dostları arasına katılmanı bekliyor.

Öncelikle farz olan namazları tam vaktinde,ertelemeden, sadece Allah razı olsun diye kılacaksın.Mümkün olduğu kadar gizleyeceksin.Cemaatle kılmıyorsan, kimsenin görmeyeceği şekilde kılmalısın.
Namaz kılmaya başladığını duyurmak,başkalarına gösterme gayretine girmeyeceksin.
Riyadan kaçınacaksın.

Yaptığın ibadetin seninle Rabbinin arasında olduğunu,başkalarını hiç ilgilendirmediğini aklından çıkarmayacaksın.

Vereceğim bazı eklemeleri harfiyen yerine getireceksin.Mesela secdelerde ‘’Subhane rabbiyel ala ‘’dan sonra,’’Üç kere de:
‘’Subbuhün, kuddüsün, Rabbil melaiketi verruh ‘’diyecek,
Üç kerede
‘’La ilahe illa, ente subhaneke, inni küntü minez zalimin’’ayetini okuduktan sonra secdeden kalkacaksın.
Bunları söylerken sesini kendin duyacağın kadar seslendirecek,meleklerin ve Allah’ın duyduğunun bilincinde olacaksın.Namazını bitirdikten sonra,
’’ ya rabbim! okuyacağım esmaların ve yapacağım efallerin sırrı mucibince, zatımı ve sıfatımı korumanı niyet ve talep ederim’’diyerek niyet edeceksin.Ardından;
’’ İstimdat ya Resulullah,istimdat ya Habibullah,istimdat ehlibeyti güzin,istimdat ashab-ı kiram vel istimdat cümle ruhaniyat ‘’diyerek yardım isteyeceksin.

Sağ eline aldığın tespihi sağ dizinin üstünde veya tam kalbinin üzerinde olarak çekmek üzere,en az dokuz kere istiğfar edecek,en az dokuz kere de salavat getireceksin.
İstiğfar olarak şunu okursun.Bir defa
’’Estağfirullah,estağfirullah,estağfirullah el azimün el kerim’’.dedikten sonra,
’’Subhanallahü ve bihamdihi subhanallahül aziym estağfirullah’ı dokuz kere söylersin.
Arkasından
‘’Allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala alihi vessahbihi ecmain’’salavatını dokuz kere okursun.
Arkasından euzü besmele çekerek başlamak üzere:

‘’Ya latıfün ya latıyf.Bi lutfikel hafiyyü bil kudretilletiy isteveytü biha alel arş ‘’duasını 99 veya 101 kere okursun.Herhangi bir nedenle vakit yetmezliğin olursa o namazda 33 le yetinir,vaktin geniş olduğu zamanda kalanını diğer vaktin sayısına eklemiş olursun.

Toplamda beş vakitte 500 kere okumuşsun demektir.Sağ el şehadet parmağın bir bir tespihi çekecek.Şahadet parmağın durmaksızın hareket halinde olacak.
Bu tespihi daha fazla çekmekte bir sakınca yoktur.Hatta namaz dışında okumak da caizdir.
Abdestli olmak şartıyle, otobüste yolda, içinden okuyabilirsin.Zikiri tamamladıktan sonra tekrar dokuz kere salavat getirir ve en son olarak,
’’La ilahe illallahü vahte hu la şerike leh, lehülmülkü ve lehül hamdü ve hüve ala külli şey’ün kadiyr’’.der, elini yüzüne sürer, ibadetini tamamlamış olursun.

Göreceğin rüyaları başkalarına anlatma.Allah’ım hayra getir diyerek duadan sonra bana yazarsın ki gidişatına yön verebilelim.

Bu dualar ezberinde değilse önceleri yazarak okursun.Zamanla zaten ezberlenir.
Namazda eksiklerin varsa çevrene sorarsın.Şimdilik bu kadar.İleride dilersen bazı şeyler daha tarif edebilirim.
Allah yardımcın olsun.


Tarih:03 Ocak 2009 Cumartesi 14:36:17
RE:RE:manevi destek

Allah razı olsun hocam.
Yazdıklarınızı harfiyen okudum ve uygulamaya başladım. Bana yardımcı olduğunuz için çok teşekür ederim.
Neticeyi size bildireceğim.
Sağlıcakla kalın.

Teşekürler

*NOT***** Bir daha irtibat sağlanamadı.

( Nazlıcan-2 / Çağrınıza . başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 25.04.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.