......Katlanam diyorum ben bu caniye
......Zulüm olmamalı mazlum faniye
......İnsan hakkı vardı hani,hani ya
......Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM
İnsan olmak için düştüyse yolum
Kalmıyor tutmak için elim ve kolum,
Açmadan soldurdu bu cani gülüm
Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..
......Katlanam diyorum ben bu caniye
......Zulüm olmamalı mazlum faniye
......İnsan hakkı vardı hani,hani ya,?
......Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..
Kaderim dedim de hep ağladım ben.
Ne istedin benim gibi garipten .?
Yana,yana dayanmıyor gayri ten
Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..
......Katlanam diyorum ben bu caniye
......Zulüm olmamalı mazlum faniye,
......İnsan hakkı vardı hani,hani ya,?
......Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..
Dertlerim söylenmez gizli içimde,
Geziyorum her gün mecnun biçimde
Sade sevmek, sevilmemek suçumda,
Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..
......Katlanam diyorum ben bu caniye
......Zulüm olmamalı mazlum faniye,
......İnsan hakkı vardı hani,hani ya,?
......Ölmek istiyorum olmuyor AĞBİM..

ÖNCELİKLE DEĞERLİ KARDEŞİM DUYARLI YÜREĞİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM...
NE YAZIKKİ ELİFLE İLGİLİ FORUM AÇILMIŞ,ORDA BEN KISACA BU KONUYADA DEĞİNDİM.ÜZÜLEREK SÖYLEMEK İSTERİMKİ,İNSANLIK ÇÜRÜMÜŞ VE İFLAS ETMİŞ,DESİNLER DİYE YAZI YAZILIYOR,BANADA YORUM YAZSINLAR MANASINDA.YAZININ İÇERİĞİNİ DAHİ BİLMİYOR OKUMUYORLAR.İŞTE BİR İSYANIMDA BUDUR.ELİFİN SAYFASINIDA BEN KULLANIYORUM İNANIN İĞRENİYORUM İNSANLIĞIMDAN İĞRENİYORUM.
BİRDE ŞİMDİKİ DUYARSIZ VE TUTARSIZ YAZILAR.BEN 0 GÜNDÜR ELİF ÜZERİNE YAZIYORUM.BİR CAN VE KONU İNSAN.BABSI BÖYLE YAPARSA,,EL NE YAPMAZ.ASLINDA SORU VR CEVAP BİR ARADA....
KISACA İŞİN ÖZETİ AŞAĞIDA OKUYUN ELİFİN DRAMINI DAHADA VAHİM AMA BU KADARINI YAZA BİLDİM.
kısaca yazayım.çünkü halim yok inanın...
Elif aslen yozgatlıdır,fakat alacaya daha yakındır.18 km mesafede.Bende alacalıyım.Oğlanın sülalesi çok seneler önce kasabaya kürt isyanı evresinde yerleştirilmiştir,duyum bu.
Elif köyden bir gence aşık olur severler birbirlerini.Oğlan kürt,elifse türktür.Babası vermez oğlana kürt diye.Oğlan askere gider,ve şehit olur.Snırım elif şoka girer.Babada elifi kinlenerek yaşlıca birisine verir zorla..elif 27 yaşındaır,adamsa 49 yaşında,fakat zengindir.Ama elif bir türlü sevmez sevemez....
Evleneli dört 6 filan olmuştu.Elif hamile klaır.Adamsa mafya tipli birisi sanırım.Elifele araları iyi değildir,ama elifi sürekli ölümle tehdit eder.Anneni,kardeşini seni öyle parçalara ayırırım ki der parçalarıyın her birini bir şehire atarım bulamazlar.Beni seveceksin ve benimle yaşayacaksın.Elif gayri ihtiyari razı olur.Annesi ve kardeşi için.Üstelik bababsındanda çok korkmaktadır.Babasına gitse elifi almayacaktır babası bunu iyi bilir.Elif dertlerini şiirlere dökmeye başlar.
Bu bayramda ankaraya bayramlaşmak için kayın pederlerine gider,tesadüf ya adam aslında evlidir,imam nikahlıdır.İmam nikahlı olan eşide,ankaraya gelir.Elflerle karşılaşırlar.Ve kıyamet kopat.
Bu hırsla istanbula hareket ederler eşiyle,kavga dövüş devam eder bu arada,boluda kaza yaparlar,
aslında kaza değil adam elifi arabadan kapıyı açarak itekler elif düşer,kendini attı derler,
Bebeğini kaybetti bu arada,oldukçada kan kaybı olmuştur.Fakat aslında elif sevdiği oğlandan,ve bu yaşadıklarından dolayıda verem olmuştur,fakat kimseye söylemez.En son bana açtı.Ve ben kendisinin verem olduğunu anında söyledim kendisine.Ben aslında elifi ne gördüm ne tanırım.Seslendirmelerden dolayı tanıştık.Kızım olarak sevdim.Bana derrtlerini anlattı bu konuşmalarda.Böylece elif ile baba kız olduk
Pazar günü hanımla benle epey sohbet ettik.Pazartesi günü ölüm haberini verdiler bana.Bu ölüm  ile ilgili değil kesinlikle.Ne yapabilinir bilmiyorum.
Bu şiirleride özellikle buraya taşıdım,aslında yapmam gerekiyor,fakat ibretlik bir olay,bunu bütün eş dost okusun.bilmeyenlerede bilenler anlatsınlar...Evlatlarına böyle bir muameleyi reva görmesinler...
Böyle bir olayın hala yaşanması yürekler acısı...
Durak YİĞİT
dosya uzun olduğu için buraya yükleyemedim özür dilerim.Aşağıdaki linkden dinleye bilirsiniz arzu ederseniz eğer..

http://www.siirturkiye.com/2709/BİR%20ÇIĞLIK%20KOPUYOR--2--.html
( Bir Çığlık Kopuyor--2-- başlıklı yazı Durak YİĞİT tarafından 9.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu