1 Tarafgirlikle Kaybettiklerimiz
Geçmişten bugüne gelen ve nezaman biteceği bilinmeyen bir illettir tarafgirlik...Bir görüşe,bir topluluğa yada bir nesneye duyulan aşırı hayranlıktır.Bu hayranlık aşırıya kaçtığı zamanda çok büyük zararlar vermiştir..Bütün bu zararlara rağmen ders alamamamız da ayrı bir tartışma konusudur..

İslam dini ne göre bütün insanlar kardeştir...Hz.Adem ve Hz.Havva Aleyhisselam dan gelmektedir tüm insan nesli,o zamandan bu zamana da ayrılıklara düşmüş kardeşler,kavgalar,ayrılıklar ve hatta savaşlar yapmışlar,düşman olmuş,dost olmuş,kötü kalpli,iyi kalpli olmuşlar kimi zaman.Kabileler oluşmuş ayakta durmak ve en güçlü olabilmek için de sürekli savaşmışlar.Kimi en güçlü olduğu anda kendini İlah ilan etmiş,kimi en zayıf anında İlah ını aramış yerde gökte...Dinlere,Dillere,Irklara ayrılmış insanlar.İnsanlar acizliğini unutup yoldan çıkmışlar,Yaradan kimi zaman Gazabıyla kimi zamanda Rahmetiyle yol göstermiş biz aciz insanlara ve önceden belirlediği sonu göstermiş bizlere kıyameti,kıyametten sonraki asıl gerçeği...

Bu sonu bilipte hala aksi yöne yürüyüşümüz yokmu ,işte tam burada başlıyo tarafgirlik denilen illet,bu aksi yönde kötüler yürümekte,gerçeği inkar eden ve binbir türlü yalanlarla şeytana hizmet verenler.Kötülüğe hizmet eden insanlar ,birlikleri beraberlikleri kıskanmışlar asırlar boyu,aralara fitneler,fesatlar sokmuşlar.Kiminin ırkını, kiminin dinini,kiminin hayranı olduğu şeyi öne çıkarıp altın tepsiyle sunmuşlar.Şeytanın hizmetkarı olmuşlar,gerçekten vaz geçip, yalana esir olmuşlar.Tarih boyunca bunu gayet iyi de başarmışlar.Şöyle kendi durumumuza bakacak olursak;Ben bir Türk’üm ben öyle bi Türk’üm ki,yıllar boyu Hak’kın yoluna erişmek için etten tırnaktan bir ordu,tek bir yürekle bugüne kadar gelmiş,Ben bir Türk’üm İslamın sancağıyla ,Türk’ün bayrağını Ulubat’lı Hasan gibi göndere çekmiş,Ben bir Türk’üm Lazıyla,Çerkeziyle,Alevisi,Sunnisi ve Acemiyle Çanakkale ve Sakarya’da kadın,çocuk,erkek tek vücut Vatan için mücadele vermiş...Bu bilinçle yaşadım hep,oyüzden ne sağım oldu,ne solum,ne beyazım oldu ne sarım,ne Hz.Ali’yi ayrı tuttum Hz.Ömer’den nede Hz.Osmanı ayrı tuttum Efendim’in dostu Hz.EbuBekir’den...Allah (c.c.) tarafgirliği nasıl çirkin kıldıysa öyle bende öyle gördüm...Türk olmak tarafgirliğe esir olmamanın en güzel örneğiydi oysa...Bugünde şeytanın hizmetkarları,Türk’ün tek vücut olmaması için elinden geleni yapmaktadır.Kimilerini politikayla,kimilerini Takımlarla,Kimilerini de ırk ayrımcılığıyla,Benim dileğimdir ki Allah (c.c.) bizleri tarafgirlik denen illetten uzak tutsun,uzak tutsun ki herşeyi tüm gerçeğiyle görebilelim,uzak tutsunki hep beraber sahiplenebilelim Türk’lük denilen gerçeği...

Ömer Koç
16.01.2012
( Tarafgirlikle Kaybettiklerimiz başlıklı yazı ÖmerKoç tarafından 18.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.