1 Üzerimize Oynanan Oyunlar !!!
ÜZERİMİZE OYNANAN OYUNLAR !!!

Neler olduğunu anlamadan ,kendiliğinden bir acemiler ordusu toplanıp ,dünyada eşi benzeri görülmeyen bir eylem geliştirdiler .Sanırım bu bizim siyasi tarhimize ağac eylemi olarak geçecektir.

Halk ayaklanması. 
Organize olmadan şekkillenen bir eylem biçimi
sınıfsal değil
siyasal hiç değil
Ekonomik çıkarlar,siyasal çikarlar için değil 
isyanın görünen tarafı yeşile ve doğaya verilen önem gibi
onun içindirki taraflı tarafsız herkes saygı duyuyor.

Tabiki, bunun yanında siyasal kinleri olanlar ,Türkiye düşmanları
türk düşmanlarıda boş durnmuyorlar.

Nitekim terörist başının pankartı bile açıldı.
Burda hallkımızın üzerine düşen, Emperyalist oyunlara gelmemek siyasi bir manevra içine girmemek hainleri içlerine sokmamaktır.

Zaten yıllardan beridir üstümüzde oynanan belli oyunlar var.

En iyi petrol yatakları, en iyi su kaynakları nerelerde var; en iyi maden hangi dağdan, hangi ormandan çıkarılır, en iyi içimize hangi sınır noktasından sızılır,hangi karakolumuzun güvenlik zafiyeti var,kimler kişisel menfaati için vatanını satar? 

Ayrıca, yer altı ve yerüstü zenginlik kaynaklarimiz karış karış, santim santim, bölge bölge araştırılıp tespit edip inceliyorlar. 

Irak ve Afganistan gibi, ileride Türkiye’yi de işgal ettiklerinde kullanmak üzere belgeliyorlar. Bulunan zengin petrol kuyularını şimdiden betonlarla kapatmışlar…

Dağdan inen eşkıyaları davulla, zurnayla karşıla dediler, karşiladik. Bir de üstüne üstlük, ayaklarına seyyar mahkemeler götürdük. 

Başımıza çuval geçirdiler, sesimizi çıkarmadık,çıkaramadık .
Kırmızı çizgilerimiz yok oldu.
Süt dökmüş kedilere döndük…
Ne bagımsızlığımız kaldı, ne onurumuz.
Ver kurtul politikası izlemeye başladık

Tam bağimsız bir devlet olmanın, Türk olmanın onurunu ve gururunu sadece Mustafa Kemal Atatürk döneminde yaşadık.

O zamanlar, başımız dik, alnımız ak, her kesimden toplumun gözlerinin icine cesaretle bakabiliyorduk.Tüm uluslarla saygın ilişkiler, eşit koşullar içerisinde yürütüyorduk dış politikamızı. 

Ne kimsenin bir karış toprağında gözümüz vardı ne de kimse bizim bir karış toprağımıza göz dikebiliyordu.
Çünkü bizim toprağımızın bizim namusumuz olduğunu ,
namusumuzunda bizim canimizla eş değerde olduğunu dünya aleme göstermiştik.

“Yurtta barış, dünyada barış”tı ilkemiz.

Şimdimi nerdeyiz?
Buyurun konuşalım…

Ziya YILDIRIM
( Üzerimize Oynanan Oyunlar !!! başlıklı yazı igdir yolu tarafından 3.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.