1 Bu Yurt Hepımızındır
BU YURT HEPIMIZINDIR:

Arkadaşlar:

Günümüz hükümeti bir ütopya peşindedir.
Yıllardan beri uygulamış olduğu, nerde zayıf bir nokta varsa ordan gir ve orda kal politikasını izliyor.

Son zamanlarda elimize iki ucu ateş olan bir değnek tutuşturdu..

Bize değneğin ortasından nasıl tutulacağı öğretilmediğinden hangi ucundan tutarsak elimiz yanıyor.

Değneğin bir ucuna terörizmi, diğer ucuna ise anti-kemalist poltikasını koymuş
Terörizimde gelinen nokta içler acısıdır.
Gün gecmediki bir şehit haberiyle sarsılmayalım
Gün geçmediki yurdun her hangi bir köşesinde bir anadan ağıt dinleyelim.
Bunlarla baştemenin yolunu ise ver kurtul politikası izleyerek başarmaya çalışıyor.
Basın yayın organlarımız ise terörist saldırılari reyting alamadıklarindan gazetelerinin 4.5. sayfalarina taşıdılar.
Onlarda kendi açılarından haklılar .
Halkımız artık eline gazeteyi aldığında ,ilk önce Burak Yılmaz“ın nasıl gol attığına,yeni transfer haberlerine Arda Turan“ın ispanya“da nasıl bir asistle gündeme geldiğini,daha sonrada televziyon yıldızlarının kaçamak haberlerini ve dizi özetlerini okuduktan sonra vakitleri kalmışsa ekonomi sonrada hain bir saldıri sonucu şehit olan askerlerimizden haberdar oluyor...

Işin acı tarafı bunlara alıştık,alıştırıldık..

Şimdi alışmamız gereken ikinci konu ise Kemalist hareketin halkımıza kazandırdığı değerlere elveda dememiz gerektiği konusudur.

Artık okul çocukları istedikleri kiyafeti giyebilecekler.
Adını öyle koydular.
Ya !kardeşim 
„Kardeşim dedim ya“özürdilerim“siz bunun adına türban serbest bırakıldı desenize.
Hükümet bu kararnameyi uyguladuı ya...

Muhalefetten gelen seslere bakın.

CHP efendim böyle olamaz çocuklar türban takamazlar.
Neden efendim?
Neden takamazlarmış?
-efendim türban bir siyasi simgedir onun için.
Öğrenciler Altı ok taşıyan türbanlar takıp okula gitseler, hic sesiniz çıkmayacak .

MHP yok efendim sınıfsal bir yapılanma ortaya çıkar,
zengin fakir ayrımı yapılır ki, bu haksızlıktır.
Sanki yıllardan beri MHP fakirlerin hakkını savunuyor, sanki yıllardan beri Türkiye"de fakir zengin eşitliği var gibi.
Birakın lütfen kendi söylevlerinize kendinizi bile inandiramazsınız.
Sizin derdiniz kendi siyasi çıkarlarınızın zedelenmesinde oy oranlarınızın düşmebilme ihtimalindedir...
Daha sonra halkın sağlam iradesinden oluşan bir gezi direnişi oluştu. 
Oda sizin sayenizde prvaktörlerin vede döneklerin uğrak yolu oldu.
Olanda sağlam yürekli türk gençlerine oldu
Kimi gaz yuttu
Kimi banyo yaptı
Kimi gözünü kaybetti ,kimide canını

Ya!Allah"ınız severseniz,

Hatırlasanıza bu yurdu bize emanet edenler tehlikenin odak noktalarını görüp vede o karanlık ve kokuşmuş notaları bir bir kurutup bizlere emanet ettiler.

Şimdi birileri gelip dış destek alarak kemalizmi ortadan kaldırmaya çalışıyorlar, siz oy derdine düşeceğinize sadece bir kez olsun MHP“li veya CHP“li veya her hangi bir partili olduğunuzu unutup bu yurdun selameti için,
Atatürk ilkelerine sahip çıkmaya calışın..

Yaşasin bağımsız demokratik ve laik Türkiye.
Türkiye bir bütündür ve asla bölünmez
Ay yıldızlı bayrak bizim kaderimizdir değiştirilemez
Misak-i mill-i sınırlarımız namusumuzdur silinemez.

Ziya YILDIRIM 
26.07.2013
( Bu Yurt Hepımızındır başlıklı yazı igdir yolu tarafından 26.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.