--------------------------------------------------------------------------------

Virtuel arkadaşlık..veya daha meşhur ismiyle sanal dostluk..

İçimde hep sorular şüpheler oluşmuştur,sanalda bir dostum olunca:acaba bay mı bayan mı Ayse’mi Ali’mi ?
Bana Beyaz sarayın karşında oturuyorum diyor ama Anadolu nun ücra bir köyünden mi yazıyor dersiniz ?
Kim bu Allah aşkına ?

Sözleri ne derece samimi ne derece doğru..

Hakikaten içten mi konuşuyor benimle ? Gerçek dostum mu benim ?

Dertleşirken "ya.. tuh.. vah.." diye yazarken acaba monitorun karşısında gülüyor mu dersiniz ?

Ya anlattıkları..
Yaşamış mı dersiniz bütün bu yazdıklarını

Acaba doğru mu bunlar ?

Gönderdiği E-kartlar ne kadar samimi sizce ?

Ya kim bu Allah aşkına ?

Bir makine ile mi konuşuyorum.?.Programlanmış yazdıklarıma uygun cevablar veren bir makine mi bu ?

Bir bilgisayar programı mı acaba ...?

İçimdeki dost hasretini ne kadar dindiriyor ? Beni ne kadar anlıyor acaba ?

Ve..O da bu soruları kendine soruyor mu acaba ?
Kendisine yazdığım mailler, gönderdiğim E-kartlar onu ne derece mutlu ediyor dersiniz ?

Ya bu nasıl bir dostluk görmeyince özlüyor muyum ?
Kaybedince üzülüyor muyum ?
Arıyor muyum onu ..


Hasret çekiyor muyum ona ?

...........
...........
...........
...........

Sanal dostluk binlerce soruyu beraberinde getiriyor..

Ama şu bir gerçek .karşımdaki cevab veren bir makina degil,karşıma oturmuş tıpkı benim gibi bir şeyler yazmakla meşgul bir insan..

Bay mı bayan mı ? Bunun ne önemi var.Eğer bir dost arıyorsanız cinsiyetin ne önemi var..

Günlük yaşantıda nasıl insanın bay ve bayandan dostları oluyorsa virtuelde de oluyor işte..

Yine aynı şekilde nasıl bazen en samimi dostumuzdan kazık yiyebiliyorsak sanalda da oluyor..

Ya, sanal diye bir şey var mı ?
Ya gerçek diye diye bir şey ?

Bence şu teknik çağında "gerçek" ten bahsetmek biraz banal artık..

Ne diyelim

Aramıza hoşgeldin "sanal"..........


__________________

( Sanal Dostluk Deyince başlıklı yazı cetin-kabak tarafından 16.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.