Genç kadın on yıl aradan sonra ilk defa doğup büyüdüğü mahallesine gelmişti.Heycanlı bir o kadar da merak içerisindeydi acaba o'na raslarmıyım diye adımlarını daha bir  hızla atıyordu.Ayrılalı on yıl geçmişdi nasıldı ne yapıyordu...?evlenmiş miydi..?Yokuşu çıkarken durdu dinlendi nefes nefese kalmıştı ama bir an önçe Mahalleye ve doğduğu  eve gitmeliydi..İlk defa onu bu sokağin başında görmüşdü.Lise yıllarıydı onu elinde kıtaplarıyla evlerinin önünden geçerken seyrederdi,okula gidişini ve dönüşünü sabırsızlıkla beklerdi.Yol boyunca birbirlerine bakarlar hiç konuşmadan doyasıya aşklarını yaşarlardı. Poyraz mahallenin genç delikanlarınından biriydi aynı mahallede oturuyorlardı,aşık olmuşdu Hülya  poyrazın o mahcup çocuk hallerine bayılırdı onunla bir ömür geçirmeyi hayal ederdi. Konuşmaz hep birbirlerine bakarlardı kaçamak tebesümleri ayrı bir tat veriyordu aşklarına.Kapının önüne geldi heycanlıydı  annesi açtı kapıyı sarıldılar hemen bahçenin yanıbaşındaki divana  çöktü.Kızım hoş geldin..hoş geldin yuvana hülyam uzun uzun sarıldılar ana kız birbirlerine....Hülya  burdalarmı diye sordu annesine anne gözlerini kaçırdı,cocuklar nasıl ?kocan niye gelmedi .? dedi..Hülya burdalarmı....Anne evet.sıcacık bir ter bastı bedenin aşkı burdaydı onu birkez daha görecekti..anne evlendi,aradan bunca yıl geçti sevseydi birkez arar sorardı hale ne diye peşindesin,kaldıki sende evlisin.Evet evliyim benden yirmiyaş büyük birine verirken evlendiğimi mi sanmıştın anne.. !gözyaşlarına boğuldu..ben onsuz hiç yaşamadım,bedenimi kirlettim ama onu hep kalbimde yaşattım,onsuz ben bir hiçim anlamadın mı.?Koşarak içeriye girdi yorganlarının altında giderken götüremediği poyrazın son mektubun çıkardı uzun uzun birkez daha okudu,hem okudu hem ağladı..Beni afet,işsiz,güçsüzüm,yarım kalmış tahsilimle seni mutlu edemem beni afet...seni mutlu görmek istiyorum.bu nedenle yarın bu şehirden ayrılıyorum bir daha beni göremeyeceksin. öylede oldu sabaha kadar bekledi ama gelen yoktu koskoça on yıl  oldu o günden sonra birbirlerini hiç görmediler.Ne yapıp ne dedip görmeliydi sabahı zor etti eskiden olduğu gibi onu görmek için bahaneyle balkona çıkar çiçekleri sulardı aynısın yaptı görüpde o da dışarı çıkar diye.Balkonlarında poyrazın karısı göründü.donup kaldı hülya bu sırlarını paylaştığı geceler boyunca poyrazla olan aşkını paylaştığı arkadaşı sultandı..inanamadı yıllarca bu acıyı nasıl çektiğini düşündü ama bu acı daha bir koymuştu,tarifsiz bir sızı vardı şimdi yüreğinde...Neden söylemedin dedi anne.annesi başını yere eğdi üzülmeni  istemedim..hışımla balkondan aşağı indi hesap soracaktı bir çırpıda poyrazın evine geldi..kapıyı açarken poyrazın sesi duyuldu 'kızım Hülya kim geldi...'durdu kini birden bire yok oldu demek hale poyraz onu seviyordu...Geri döndü  anne dedi eşim telefon etti poyraz beni özlemiş bu gece geri döneceğim...

 

( İlk Aşkım. başlıklı yazı İSMAİLKRKY tarafından 31.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.