O yâr küsmüş bana!

Yüzüm gözüm ayrılık içinde…

Ne yana baksam onsuzluk var, ne yana dönsem onsuzluk; acıma misal sonsuzluk…

Kurşuni bulutlar sarmış soluduğum havayı…

Yüreğime kurşuni sözler isabet etmiş, doktor bilmez bu yarayı…

Mermi gibi gözler, tetikte bekler.

Vurmak için canı, almak için öcünü…

Çöker bir akşam karanlığı gibi üzerime yokluğun, kara bir çarşaf gibi…

Sen küsmüşsün ya şimdi bana, moralim bozulur şimdi, aklım karışır, sakallarım tıraşsız kalır, üstüm başım kirlenir.

Gözlerim bir ömür boyu sağanağa durur.

Dalım kırılır, çiçeğim solar, bülbülüm susar!

O yâr küsmüş bana!

Yüzüm gözüm ayrılık içinde…

Kime dönsem seni görüyorum, bu kadar da sen yok ki sabrımda!

Kim konuşsa sesini duyuyorum, bu kadar da olmaz yani, tahammülüm yetmez!

Tahayyülümün tek papatyasısın, seviyorum sende kalmış.

Her tarafa sinmişsin bir paslı is gibi, çökmüş yokluğun habis bir sis gibi. Seci istiyorsan bu hüzün metninde al sana seci, ayrılık çok feci…

Hüznüm tavan yapmış o yar bana küsmüş.

Oy ölem ben, nefessiz kalam, şerha şerha olsun canım, ceriha ceriha yarılsın yüreğim, dökülsün kanım damar damar, çıksın canım atar atar!

“İnsanlık yerde kalmış, aşk meşk rafa kalkmış.” diye beylik laflar ediyorum herkese, içimde sen enkazı var oysa! İçimde sen hüznü var tıka basa, sevmenin tek anayasası bu olsa ben ülkesinde. Komple hüzün emri verilmiş bana karşı, komple gözyaşı, komple ayrılık…

O yâr küsmüş bana!

Yüzüm gözüm ayrılık içinde…

Gül açmış gül kokmuş bana ne? Yaşlarla dolu gözüm, ıpıslak kirpiklerim… Bülbül ötmüş bülbül şakımış bana ne? Feryatla dolu kursağım, kupkuru boğazım…

Neden gridir hava?

Neden tüylerini döküyor kuşlar?

Neden çatlıyor yer, neden ağlıyor gökyüzü?

Küsme, küsersen işim rast gitmez, havam bozulur rengim siyaha döner,

Küsme, küsersen canım çıkar…

Küsme…

Çekme ayrılığın pimini, infilak etmesin yüreğim yokluğunda…

Etme!

Canım senin darağacında salınmasın boş yere, asacaksan kirpiklerine as canımı, güzel gözlerine kapanayım bir ömür boyu, güzel gözlerine defnolayım. Gözünün bebeği olayım, hiç de öleyim.

 

( Yüzüm Gözüm Ayrılık İçinde başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 26.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.