ne desem ne yapsam ne desem bilmiyorum yalnızlık kuyusunun en dibine çakıldım harbiden çakıldımm ..

yüklemi marifet saydım özneyi kaybettim.. egri bi noktaydım cümlede anlamlıydım cümle kayboldu çırılçıplak kaldım üşüyorum.. ...

herşey boş ne kendimi anlatabildim, ne anlatılanı anladımm dünyamın içinde dünya yarattımm kimseyi almadım ..şimdi çıkış kapımı açma zamanım geldi her odama koydugum başka bi odaya açılan kapıma yöneldim biri dışardan açamamam için yaslanmış sanki açmakmı istemiyorum.. böle karman çorman ruh hali ben kimseyi anlamadım kimsede beni anlamdı. benkimsede kalmadım kimse bana demir attı ..


bidakka müzik bulmaya çalışıyom o yüzden yazıma azıcıkın ara verdim ne hikmetse müzik olmadanda yazamıyom neyseee buldum Barcode Brothers devamm..

benmi başka dünyanın insanıyım benmi titanda yaşıyorum benmi çarpışıp nötronlarıma ayrılıyorum bildigim tek şeyy lime lime oldum yalnızım onca insanın içinde yalnız neyse...

sevmeyi bilmiyorumm .sevildigimi anlamıyor sevmiyorum sanırım sevgi bir oyun degil ama aşkı yaşıyorum bu gönlüm neden bi çiçekten bal alırken diger çiçege konarki .hadi diger çiçege konar öbürünü niye unutmazki herkesi aynı anda mutlu edemezsin bilmezmisinn etsen etsen herkesi aynı anda üzersinn ne oldu elde ne var hiççç.. koskocamn.. tam ışık görmüştüm kuyudan çıkmıştın şimdii göt üstü düştün oh oldu kırılsı n bitaraflarınn...

annemin kucagına kıvrılmak göz yaşlarımı akıtak istiyorumm sadce o anlıyor o biliyor benii aglamalarımı gözlerimden dökülenlerin kıymetini aslında degersiz oldugunu...


acaba bu gözlüklerim altından süzülen çenemde birleşirmi .hani birdim niye ikitane neden tek bi kalbe aldın iki kişi. herkes bir degilmi off simm sen hiçsin senin olmadıgın dünyada... dünyada hiç sen yoksan dünyada yok kainatta sen varsann ...anlasana sen kainatta igne ucu kadar bile kıymetli deilsinn ama dünyayı kendi etrafında döndürüyorsun...


sokak lambamı kırdımm, aydınlatmıyor artık bu ara ,verdigi ışık sadece kıvılcım sogukk üşümee yanmasan gece donarsınn ahhh be simm kimse anlamıyacak seni anlıyorum ....kötüsün senn son cümlen bu olcak anla.. hayat devam ediyormu şimdilik dondumm ey bennn ey ben olan simmm senin yeri kaf dagıı ardıı git yerine elveda deme almaz kimse evine..


bir kıvrımlı nokta bile olmayı beceremedinn. her şeyi yüklem zannettin öznesiz anlamını yitirdinn. şimd ianladınmı bi cümlede aslolan yüklem degil öznedirr ..


bitiş müzigi eşliginde it's a fine day - barcode brothers eşliginde çıkış kapısına yöneldimm ö.teki tarafta daha düzgün bi dünya kur kendine bu şansları iyidegerlendir kırılan vazo yapıştırmakla tutmazz.. ateşe att kendinle birlikte canınla yogur yeniden şekil ver bu vazo anca senle yanarsa yeniden şekil alırr kırıklar dagılırr sende yanmadan olmaz şimdi kapıyı açç geç yeni dünyana eski sini taşı(ma) sırtında ...
( Ben Kimseyi Anlamadım Kimsede Beni başlıklı yazı Kuşdili tarafından 7.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu