Yine Sensin Başrolü Hayatımın

 

     Kendimi methetmek gibi olmasın ama yine seni sevdim bu gün.

Güneş doğarken yeniden, kuşlar uçuşurken sevdalarına, gökyüzü Bukre iken ben yine sevdim bu sabah. Yine seni özledim gözlerimi açtığımda aydınlığa.

 

     Bu sabah sokağa çıktığımda yine seninle soludum bu şehrin aşk kokan havasını. Yine yoldan geçen kim varsa sen sandım da koştum ardı sıra. Yine sana benzettim her aşığı.

 

     Kulağıma çalınan şarkıda seni andı dudaklarım. Bir şiirin mısralarında kulağını çınlattı dizelerim.

 

    Adımlarımız buluşur elbet bir kaldırım taşında umuduyla yürüdüm şehrin boş kaldırımlarında.

 

Ben yine seni sevdim bu sabah.

Yarınlarımda da severim elbet.

 

Yeter ki sen bitmeyen hallerimin kapanmayan kapıları ol.

 

 

 

 

 

 

 

 

Büşranur ERAYABAKAN

 

 

 

( Yine Sensin Başrolü Hayatımın başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 6.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.