-------Bir dörtlük kadar hikayemiz
Vezinsiz,
serbest stilde
ve sonunda üç nokta 
yan yana !!!

Sevdik işte 
dört mısralık
bir roman gibi uzun ama

çokça nakaratlı
Sigara dumanlarında
Uçup gitti sonunda
üç noktalar yan yana !!!! -----

***** Tak koluna yalnızlığı istersen !! İstersen içine çek bahar dolu sevgileri !! Elinde iken yetkiler !!!
***** Ne bu durmadan akan gözyaşları bu gece !! Sanırım gücü kalmadı artık biçare gönlümün !!!
***** Yara içimde; naçar artık yüreğim !!!
***** Her insanın özlemleri vardır zulasında !!!
***** Gözlerinde süt liman bir gökyüzü belirir.. Bir umut dalı belki tutunacak.. Ve yürekler yumuşar hüznün güzelliğinde böyle zamanlarda.
***** Olmaz ki her gece böylesi... Karanlıklarda çakal sesleri; bazen cırcır böcekleri !!! En iyisi bir çift gözde beliren süt liman gökyüzü ve tutunacak umut dalları !!!
***** Yine örgütlenmeye başladı şu kasvetli karanlığın hüzün anarşistleri !!! 
***** Kendine has uykusu ,dantelleri vardır; gerdek olası her yepyeni gecelerin !!! Ve biz hep bıkmadan örer dururuz sabahlara dek !!! 
***** Kınından çıkan hasretler; hala bir çığlığın arkasından koşmakta ümitsizce !! 
***** Sen işine bak; boşver beni!!! Özlemin yeter de artar bile !!
**** Dalgalarla vals yapan martılar; içtiler yudum yudum denizin maviliklerini... Ve kanat çırptılar ,bıraktılar sahillere !!!
****Bakar dururum gökyüzüne, yıldızlar sanki benimmiş gibi !!! Oysa biri birden kayıp gider ufkun arkasına !!!
**** Açılmasını beklediğim gönül kapısı kapanır hiç yoktan !!! Hala kendimi adar,tutsak olurum arsızca.. Ve fırladığımda sokağa, kendi yüzümü görürüm; boylu boyunca yatan vurulmuş bir adamda !!!
*****Vur saçlarını baharın rüzgarlarına !! Dağılsınlar salkım saçak ; içinde nice öykülerle !!! 



-----Ha bitti
Ha bitecek
bu ömür
nasıl giderim
alışmışken
beraber duralım gel
kenarında bir uçurumun
çıkarıp kanatlarımızı
bekleyelim fırtınaları
ha savurdu
ha savuracak !!! -----






***** Kronometre ara sıra sıfırı göstermekte... Yaş haddini,ortalamayı geçmiş çoktan... Aritmi bozukluğu başa bela... Farkındayım; sahibi emanetini istiyor !!! İstesin !!! Ben kulum ; bende istiyorum !!! Nefes daha çok nefes Yarabbim !!!
***** Yaşarken yok nasılsa ölüm !!! Sar sarabildiğin; sev sevebildiğin kadar; hopla zıpla !! Asılmasın suratlar.. Takılmasın kafaya ıvır zıvırlar !!! Bu dünya bitene kadar isterse yetmesin.. Paşa gönlü bilir !!!
***** Şükretmeli aldığımız her nefese !!!Ara sıra yoklasa da aldırış etmemeli ölümün soğuk eline !!!
***** Kimin her umudu tamam ki ??? Her şey böyle yarım yamalak iken; teslim olmak yakışmaz ki !!!! 
*****En kötüsü kendi denizinde sessiz sedasız boğulan çaresiz sevdalardır !! (
***** Zaman denilen şey bir düşman gibi pusudadır !!! Bilinir geç kalınmışlıklar !! Bir yaşı vardır sevdanında; her yaşta sancıları farklı çekilen ve çekip giden !!
***** Korkmamalı hayattan ve yaşamaktan doyasıya !!! Buyursun canı ne isterse, ne verirse versin; gönüller ölecek değil ya !!!! Korkmamalı sevdalardan; iyilik,güzellik ve sevgiler bitecek değil ya !!!
***** Bu dünya isterse yetmesin !!! Nasılsa binlerce yıllarda yaşanacak ne dünyalar var ebediyette !!! 
***** Varsın bildiği gibi geçsin gayri !!! Boynum kıldan ince,amenna !!! Düş ve umutlarla yaşamadık mı ? En güzel dileklerde süsledim dualarımı !!! Ellerimde hala gramofon kağıtları, gözüm doymadı !!! 
***** Kapattı artık gönül hesabı ... Sözü yoktur; umudun ve düşlerin kimselere !!!!Alacağımızda yoktur kimseden,eyvallahımızda !! Alacağı olan buyursun,gelsin !!! Bizde neler yok ki !!! 
( Heybemdeki Sevda Birikintileri --5 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2/9/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.