1 Acısıyla Tatlısıyla..
 Acısıyla tatlısıyla.. 

" Kimsenin bana alışamadığı gibi ben de kendime alışamadım. 
Karma karışık bir haldeyim, isteyerek canımı yakıyorm. Sıkıldım bu yaşamdan bitse burda, oysa ki dün gece ne çok duâ ettim sabaha çıkmayım diye, uyuyup daha uyanmasam diye..
Öldükten sonra hatırlanmayacağımı biliyorum. Hayat çok zor ve acı. 
İnsanın sol yanının ağrıması çekilmez ızdırapları da yanında getiriyor. Her duygu dolu bir şarkıda gözlerin dolması, 
her gökyüzüne bakınca onun gözlerini hatırlamak, adını duyunca sol yandaki ateşin daha çok körüklenmesi.. 
Acıyla olgunlaşıyorum, acılar büyütüyor beni, kendimi suçluyorum elimde olmayan bir şey için kendimi suçluyorm.. Her gece ağlayarak uykuya dalmak nedir bilmiyorsun sen! Olmasaydı en kötü güünümde yanımda diyorum, konşmasaydım sussaydım istiyorum sonrada kendime kızıyorm böyle dediğim için. Bir anda her anımı kaplayan kişi oldu..
Ve .. 
Ve, ben acısıylada tatlısıylada O'nu Seviyorum.." 

Ayşe Altunküpe..
( Acısıyla Tatlısıyla.. başlıklı yazı GönülRomanı tarafından 9.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.