Sevgili dostlar;

Bu kadar edebiyat sitesinin bulunduğu ortamda neden yeniden bir edebiyat sitesi diye düşünenler olabilir. Tıpkı benim de düşündüğüm gibi. Ne gerek vardı yeni bir edebiyat sitesine sorusu belleklerimizin içinde yer aladursun biz hayırlısıyla bu işe başlamış olduk. İnşallah sizinle yolculuğumuz pazara kadar değil mezara kadar devam edecek…

Uzun zamandır başkaca sitelerde yazılar yazdım eminim sizler de yazdınız. Şunu gördük ki; özellikle site emekçileri birer meta, para kaynağı olarak görülmekte ve her şeyden önemlisi tarafsızlık ilkesi dışında yandaşlarının istek, dilek ve düşünceleri doğrultusunda hareket etmekteydiler. Bizi isyan noktasına getiren bu duruma verilecek cevabımız olmalıydı ve oldu da… Sitemiz başka sitelerde yapılan yanlışlıklarda ders alarak kendisine bir yol çizdi ve bu amaçla devam edecektir.

Ancak bilesiniz ki sadece hırsla veya kinle değil; bu siteyi kurmaktaki ana hedefimiz öncelikli olarak edebiyat yapmaktır. Bu sitenin asıl sahiplerinin burada edebiyat yapan arkadaşlarımız olduğunu özellikle bilmenizi isteriz…

Her türlü dilek, şikayet ve önerilerinizin önemli olduğunu ve her ne şekilde olursa olsun sizlere saygı ve sevgi çerçevesinde geri dönüleceğini bilmenizi isterim.


Burada dostluklarımız daha sıkı ve daha içten olmalı ki eleştiri ve yorumlarımızla yazı yazan arkadaşların gelişimine yararlı olalım. Yeri gelince eleştirelim, yeri gelince de baştacı yapalım. Yapıcı olan eleştirilerle insan küçülmez büyür ve gelişir… Edebiyat adına söyleyecek neyimiz varsa ve yüreğimiz yettiğince söyleyelim. Kimseye hakaret etmeden, küfretmeden, alaya almadan ve aşağılamadan fikirlerimizi özgürce söyleyebilelim…

İşte size alan….

İşte size fırsat….

Yüreğinin sesini dinleyip yüreğinden gelenleri yazanlara eyvallahımız olsun….

Güzel günlere Hep birlikte….


Bu site , sitede yazanların sitesi…,
Saygılarımla

adem efiloğlu / bir garip ademoğlu
( Neden Sendeyaz. Biz başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 2.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.