1 Niçin Hüngür Hüngür Ağlamış ?
NİÇİN HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLAMIŞ ?

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

15-20 YIL ÖNCE YANIMA BİR SINIF ARKADAŞIM GELDİ, 1 SİGARA İSTEDİ. VERDİM, YAKTI. SONRA, HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLAMAYA BAŞLADI. TUHAFIMA GİTTİ, ''NE OLDU, NİÇİN AĞLIYORSUN ? BİR PROBLEM Mİ VAR ?'' DİYE SORDUM, NE DESE BEĞENİRSİNİZ ?

-40 YAŞINA GELDİM, BİR BALTAYA SAP OLAMADIM. BENİM YARI YAŞIMDA Kİ YEĞENİM, DÜN KENDİSİNE ARABA ALMIŞ. DEDİ...

BEN DE KENDİSİNE;

-SEN ÖMRÜN BOYUNCA, GÜNDE 1-2 PAKET SİGARA İÇTİN. HER GECE MEYHANELERDE YEMEK YEYİP İÇKİ İÇTİN, OLMADIK PARALARINI ORALARDA HARCADIN. HOVARDALIK YAPTIN, KADINLARIN ARKASINDAN KOŞTURMAKTAN BIKIP USANMADIN. ARKASI BASIK AYAKKABI GİYİP, GÜYA KABADAYILIK YAPTIN. KARIŞTIRMADIĞIN HALT KALMADI, YEĞENİN ARABA ALDI DİYE SEVİNECEĞİNE. TUTUP HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLIYORSUN. HAYATINI BİR DÜZEN İÇİNDE SÜRDÜRSEYDİN ŞİMDİ SENİNDE ALTINDA BİR DEĞİL, BİR KAÇ TANE ARABA OLACAKTI. DEDİM.

BİLMİYORUM YAŞIYOR MU ? UZUN SÜREDİR KENDİSİNİ GÖREMİYORUM. HALBUKİ OKUL DA İKEN SÜKLÜM PÜKLÜM BİR ÇOCUKTU, 20 YAŞINDAN SONRA YANLIŞ ARKADAŞ SEÇİMİNİN KURBANI OLDU.

( Niçin Hüngür Hüngür Ağlamış ? başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 4.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.