Bilmeden sevdim seni!

Meğer beklediğim senmişsin.

Ayıp ettim kabul ama bu ayıbı yine yaparım. Bin canım olsa bin kere de gözümü kırpmadan yine yaparım.Ölüp ölüp dirilerek yine yaparım.

Biri ona katarak onu yüze... Kışı bahara bağlayarak yazı güze...

Bilmeden oldu canım, kusuruma bakma! Varsa eğer bir yaptırımın boynum kıldan ince, emrindedir canım.

Gözümü kırpmam bile, sana baka baka canımı veririm. Ömrümü yaka yaka uğruna feda ederim.

Bilmeden sevdim seni... Hoş gör sensizliğime ver. Sen yoksunluğuma...Herkesin zenginliği parayla pulla, yatla katla...Oysa ben seninle zenginim.

Bilmeden oldu canım, iyi de oldu. Çocuk gibi seviyorum seni, bilmeden, anlamadan, üstü başı aşka bulaşarak, yüzü gözü yaş içinde kalarak...

Senin darağacın ömrümün en güzel bahçesidir. As beni ömrüne, kurbanın olurum as beni. Sende suçlu olmaya bile razıyım.Suçla beni, seni sevdiğimi söyle...Aklamam kendimi...

Mahkumunum, yüreğinde mahpusunum, çek sürgülerini... Koma ben dışarıda sensiz.Beni papatyasız, gülüşünsüz koma!

Vur yüzüme kusurumu! Bak gözüme tek!

Gök çökse bir gece ansızın üzerimize, yer yarılsa altımızda mesela! Güneş sönse diyelim, su bitse... Bunlar felaketim olmaz ama sen  gidersen işte o an kıyametim olur.

Kusuruma bakma sevgilim!  Seni üzmek değildi amacım, kızdırmak hiç değil, zorda koymak yoktu benim kitabımda! İstemeden oldu. Nasıl aşık oldum sana anlamadım. Nasıl sevdim seni nasıl özledim bilmiyorum.

Bilmeden sevdim seni, bölmeden kendimi. Bütün halinde...

Dünyanın  en kalabalık kentiyim seninle. Dünyanın en yalnız kasabasıyım sensiz.

Bilmeden sevdim iyi ki de sevdim.

Bitimsiz ve nihayetsiz bir sevda okyanusunda kürek atıyorum çaresiz.

İnsanlar ne kadar da sensiz ne kadar da renksiz ne kadar da kimsesiz.

Küfret bana, kız... Bağır çağır... Bu can seninle ağır! Artık bu kulak başkasına sağır, bu göz başkasına kör...

Bilmeden sevdim seni, meğer beklediğim senmişsin.

 

( Bilmeden Sevdim Seni başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 9.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.