Atam izindeyiz!!!
-
Atam vatanı korumak için şuan izin’deyiz ! (belki izinden sonra)

Ne acı değil mi bu şekilde okunması bu s’özün !

Gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir ! diyen Atam...

1881 de hayata gözlerini açtığında karanlık dağlara ışığınıda hediye etmeye baslamıştı güneş ve ilk seslendiğinde hayata ağlayarak Türkiye sınırlarını çizmiştin gözyaşlarınla.

Sonra
son’ra sen büyüdükçe Atam güçlendik biz, yavaş yavaş kendimize geldik, işine gelmeyen padişahlar kendi derdine düşerken halkın elinden ve yüreğinden tutan ellerin ile vatana ruhun aktıkça bayrağımıza ay düştü ve peşine yıldız
peşine.... Peşine güç doğdu, şehadetimiz arttıkça vatan can buldu,
buldu ama...

Kardeş diye vatana yerleştirdiklerimiz nankör çıktı Atam! Dediğin söze her kapıdan hak çıkardım kendime
fazla merhametin vatana nice hainliği doğurduğunu gördüm-gördük her gün.

Sabır dedik...
sükûnet istedik...
"Bir subayımız şehit oldu diye "Menemeni Yakan" MUSTAFA KEMAL’İ çok özledik.."


Allaha sığındık artık ama bir elimizde zafer bayrağı koşuyoruz bıraktığın hedefe doğru.
Birileri bir subayına menemeni yaktıran Atayı unutturma terapileri düzse de ağaç kovuklarından akıllara,
yine birileri o birilerini alt etme yolunda içindeki kudretli inanç ile.
Ve elimizde bulunan zafer bayrağımızı hedefine ulaştırmak ve hedefinde muhafaza etmedikten sonra da can vermeyeceğiz yeminimiz var.

Evet
sene 2015...Türkiye’min başında kara kara bulutlar...
Sayısız k'ayıplar..
Kardeş kavgaları..
daha niceleri...
!
Bizde durumlar bundan ibaret Atam muhterem varlığını hasret ve saygı ile andığımız şu günlerde.

Ya sen!
sen Atam gurur duyuyor musun bizimle !

Ölüm gününe az kaldı, şimdilerde CUMHURiYET GÜNEŞiNi KUTLUYORUZ. Nice 29 ekim’lere inşallah Türkiyem diye diye...

şairi meçhul bir şiir diyor ki;

" Rahat uyusun, şehitlerimiz, atalarımız
İnmeyecek gökten yere bayrağımız.
Yorulmak, yılmak yakışmaz bize
Elbette tarih şaşacak azmimize.
Türk’üm, Türk’üz, Türk kalacağız
İlimle, insanlıkla, dünyaya sesimizi duyuracağız."


Bizler, herşeye rağmen senin izinde Türkiye’min Cumhuriyet Bayramını Kutlayacağız, ömrümüz oldukça da kutlamaya devam edeceğiz, inanarak ve birbirimize kenetlenerek...

O yüzden sen rahat uyu olur mu Atam !!! Dualarımız seninle...

29 Ekim öncesi*

...

Z. Nâr 
( 29 Ekim Öncesi başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 10/28/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.