(Bir gün yaşlı ve ağır işiten bir teyze Gururlu Türkiye Bankası (GUTÜB) Trabzon Şubesine gelir. Güvenliği dürterek):
NİNE: “Uşaam emekli maaşimi çekmiye keldım nerden çekeceğum?
GÜVENLİK: “Şu numaratörden sıra alın teyze.” (gayet neşelidir güvenlik Numaratöre doğru ilerlerken diğer personellerin de çok neşeli ve güleç olduğunu fark eder ve sebebini çok merak eder. Bunu öğrenmek için şube müdürünün odasına çıkar.) 
NİNE: “Selamun Aleyküm! Kızım mütür pey yok mi?”
MÜDÜR: “Müdür benim Teyzecim, hoş geldiniz buyurun oturun lütfen.” (Müdür de gayet neşeli ve heyecanlı görünüyor.) 
NİNE: (Şaşırır) “Uuuy Ne kada da küzelsın Maşallah maşallah! Ben buriye maaşımi çekmiye keldım da bahtım çalişanlar çok mutli görunuy, bayram mı var ne var da hepunuz küliysınız?
MÜDÜR: “Bugün Tuğrul Toz gelecek teyzecim, o yüzden mutluyuz.” 
NİNE (Hayli şaşırır): “La ben eğri mi duruyrum niye doğrulayım Nere doğrulayim?
MÜDÜR: “Tuğrul Toz bankamızın KOBİ-“
NİNE: “Nasssiiii? Sandalunuzda Kapi mi var? Kapiya mi doğrulayım? (deyip soluna dönerek) Kızım kıble bu tarafta niye kapiya doğrulayım? Hem sandalunuzda kapinın ne işi var?”
MÜDÜR: “Hay Allah, yanlış anlaşıldık, Tuğrul Doz Kobi”
NİNE: “ Haa, diysin ki Sandalumuzdaki kobiyi boz! Niye bozayım ki kobiyi ne etti size? Bi da niye doğrulayım kobiyi bozayikan? Hem kobi ne etti size niye bozmami istiysınız? 
MÜDÜR: “Ama—“
NİNE: “E kızım, ya anasi dalarsa bize?”
MÜDÜR: “Anası mı?” 
NİNE: “he!” 
MÜDÜR: “Ne alaka Teyzecim?”
NİNE: “Oyle demaaa, kobi var ya, zağar yavrisidır. Ben şindi o kobiyi bozarsam anasi beni yer.” 
MÜDÜR: “Zağar mı? O da nedir?”
NİNE: “Kapiya bağlayruk oni da yabancilara afkuruy daa, odur zağar!”
MÜDÜR: “Haa, köpeeek…”
NİNE: “Hele şükür Ya Rabbi!”
MÜDÜR: Yok teyzecim, sen tamamen yanlış anlamışsın, Tuğrul Toz, bankamızın Kobi Bankacılığı Genel Müdürüdür. Yani TİCARİ-“
NİNE: Neyyy, bi da kovay misın beni? 
MÜDÜR: “Nerden çıktı bu?”
NİNE: “Diysın ki, tişari—“
MÜDÜR: “Yok teyzecim, ticari; yani esnafların finansal analiz danışmanıdır. Yani Esnaflara maddi bakımdan destek olur ve geleceğiyle ilgili ona bir takım önerilerde bulunur (ona Tuğrul Toz’un fotoğrafını gösterir)
NİNE: “UYYYY Ne has uşaktır! Aca bekar midır?”
MÜDÜR: “Neden sordunuz?” 
NİNE: “Nerden mi gördüm? E kızım sen gösterdın ya haşimdi!
MÜDÜR: “Offf” 
NİNE: Neysa kızım, ben da artuk kalkayım, maaşimi çekı da köye gidecoğum siğurcuklarım aç kaldi; avara ettın beni.”
MÜDÜR: “çay içseydin Teyzecim?”
NİNE: Yok kızım ben içtım da keldım. (o sıra gözleri duvardaki GUTÜB Afişlerine takılır:) “son bişe soracaam kızım.”
MÜDÜR: “Buyur Teyzecim.”
NİNE: “Hağu duvardaki beyuk yazilar nedır? Ne yazay oriye?”
MÜDÜR: Ha o mu? GUTÜB; YANİ GURURLU TÜRKİYE BANKASI
NİNE: Nasi? TUĞRULLİ HURİYE BALTASİ Mİ?
( Bir Ninenin Banka Macerası Skeç başlıklı yazı AyşegülAktağ tarafından 16.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.