Ankara,  Kızılay, Güven Park'ta...

            İnfilak etti bombalı araç 18:45'te!

            Onlarca insan hayatını kaybetti, onlarcası parçalandı.

            Ülke yine baştan ayağa karalandı, yüreğinden yaralandı.

            Yazmak değildir müşkül işi zatımın, anlayamamaktır 'Nasıl olur bu saldırı, kalbinde bu ülkenin?' ayyuka çıkmışken hem de saldırı ihbarları?

            Gel de şimdi bunu yapanlara ağzını hayra aç!

            Gel de lanet okuma, kahretme, zehretme!

            Bu ülkenin havasını solu, suyunu iç, ekmeğini ye!

            Sonra kalk gel yemek yediğin tabağa kan akıt, can akıt!

             Ey aklı kıt!

             Bu ülke kolay kolay düşmez, bilesin. Ölür de yine ayakta durmasını bilir, öğrenesin.

            Ne demiş şair Ataol BEHRAMOĞLU: "ve cellat uyandı yatağında bir gece, tanrım dedi bu ne zor bilmece  / öldükçe çoğalıyor adamlar, ben tükenmekteyim öldürdükçe" Sizi yine sizin kanlı elleriniz boğacak ve katlettiğiniz her can bir kabus gibi çökecek üzerinize, uyuyamayacaksınız bundan sonra hiçbir gece.

            18:45' te patladı bomba yüklü araç Ankara'da! Can parçaları saçıldı ortaya, cam parçaları oldu et ve kemik! Kesti değdiği yeri can parçaları, yüreğimizde kesik izi... Kanıyoruz ülke olarak, vurulduğumuz yerden başlayarak kendi göbeğimizi kesiyoruz. Sizler bizleri böyle öldürmekle aslında boynunuza vurulacak olan kılıcı keskinleştiriyorsunuz, size sıkılacak olan mermileri hazırlıyorsunuz, sonunuzu getiriyorsunuz. Masum olana kıyanın canı cehenneme diyorum. Rabbimin gazabı ve kahrı onların üzerine olsun.

            Şair ne de güzel demiş:

            "Ne kendi eyledi rahat, ne halka verdi huzur,
            Yıkıldı gitti cihandan, dayansın ehl-i kubur."
Canlı bomba olana huzur yoktur her iki cihanda...Yaşasa bir dert yaşamasa bin dert! Öyle bir illet ki musallat olmuş ona, at atılmaz, sat satılmaz. Bir lanetli gibi öteye gidecek ve orada hesabını verecek tek tek katlettiği her canın karşılığı olarak!

            Bu terör saldırısına yataklık edenin canı cehenneme...

            Uzaktan yakından dahli olanın canı cehenneme...

            Ülkesini sevmeyenin canı cehenneme, insanını sevmeyenin...

            Görüp de söylemeyenin, duyup da ifade etmeyenin ...

            Ankara'da hayatını kaybedenlerin acısını yüreğinden hissetmeyenin yeri yok bizde.

            Teröre alkış tutanın, terörü lanetlemeyenin...

            Lanet olsun iki gözüm lanet olsun, çoluk çocuk gözetmeyene...

            Kendi canını hiçe atıp onlarca cana kıyana...

            Ankara yine can yaktı;

            En kara oldu yine,  kapkara, hep kara...

            Vurmak lazım sahtekâra, tehditkâra,

            Baştan ayağa karadır yine bugün Ankara!

            Hüzünden siyah bir tül vardır üstünde, 18.45'te giyinmiştir bu siyah tülü sanırsınız ki yaslı gelindir Ankara! Taptazedir yüreğimizin yarası...Ambulansların bitmeyen sirenleri, havada gitmeyen yanık kokusu... Cenazeler vardır yan yana; boy boy, yaş yaş, Türk Kürt, Alevi Sünni

            Terör ayırır mı bizi bizim ayırdığımız gibi, seni beni ortaya koyup birbirimizi  aşağıladığımız gibi, dışladığımız, ittiğimiz gibi. Terör gelip vurur seni beni; ne sen kalır geriye, ne de ben...

            Lanet olsun iki gözüm lanet olsun bu ülkeyi sevmeyene... Bu ülkeyi satana... Bu ülkeyi kana bulayana... Lanet olsun teröre destek olana, terörle beslenene, teröre kucak açana, alkış tutana...

            Bu ülkeyi sevenler ve sevmeyenler var artık.

            Sevenler bugün gözü yaşlı, başı karalar bağlı, bağrı yanık...

            Ülkesini seven sanki suç işlemiş hep sanık!

            Ülkesini sevmeyen hep masum, hep yazık!

            Sanmayın ki yediğimiz hep kazık, asıl size bu kazık hem de en büyük azık!Yaşayabileceğimiz başka bir ülkemiz yok, ekmeğini yiyeceğimiz, suyunu içeceğimiz... Bu topraklarda yaşamayan ne anlar halimizden? Etle tırnağı göremeyen birliktelikten ne bekler?

            Ülkesini sevmeyenler bugün timsah göz yaşı dökmekte, sahte taziye mesajları sarf etmekte...

            Biz biliriz kimin ne mal olduğunu, nasıl davrandığını?

            18:45'te patladı bomba sanırsınız ki yer yarıldı kulak delindi.

            Feryatlar figanlar Ankara'yı baştan sona sardı.

            Lanet olsun bu canilere su verene, ekmek verene... Yol gösterene , araç tahsis edene... Huzuru berbat edene, ülkeyi bölmek isteyene... Bilip de söylemeyene, lanet olsun görüp de demeyene, duyup da sağır kesilene... Can pazarı varken eğlencesine devam edenin canı cehenneme! Takıp takıştıranı, giyip yakıştıranı, gülüp oynaştıranı, sürüp sürtüştüreni nazikçe uyarmalı ve şunu demeli: Sizler için kefeni giyeni unutmayın! Bu acıyı sahiplenmeye lanet olsun. Şükrü  ERBAŞ:

            "canı cehenneme,camlarında
            parçalanmış cesetler uçarken
            bir iğdiş incelikle çiçekleri sulayanın.
            mutfakla yatak odası arasında
            çarşılarla gövdesi bencillik hırsı
            yılgınlıkla yenilgisi arasında
            dünyayı tüketenin canı cehenneme."
Bu saldırıda hayatını kaybeden vatandaşlarımız rahmet diliyor, yakınlarına ve ülkeme de geçmiş olsun diyorum. L
anet olsun iç birlikçiye, lanet olsun dış birlikçiye!

( Lanet Olsun Ülkesini Sevmeyene başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 3/14/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.