Geceler diyorum sevgili , özleyenlerin tek adresi. 
Arkasına bakmadan gidenlerin ve unuttum deyip de kendini kandıranların uykusuzluk saatleri işte tam da bu saatler...
İnsanlar neler yaşıyor?  Nelerden vazgeçmek zorunda kalıyor? Neden gitmek zorunda kalıyor ?
İşte gündüzleri akla gelmeyen sorular geceleri birden akla gelir , çünkü yalnız olduğunu bilirsin ve derdine derman olan Rabbim'e açarsın kendini.
Birden gecenin karanlığını içine çekersin ve eskileri hatırlatır sana eski, temiz, yaşanmış olan aşkları. Seviyoruz diyoruz çocuk aklımızla , marifet varken sevmek değil aslında gittiğinde de sevmek, senden vazgeçtim dediğinde de sevmek hatta sana eyvallah deyip son sözlerini söyleyip içini kanatsa da sevmek, yanında olmayacağını ve sana geri dönmek istemiycek kadar nefret ettiğini bile bile sevmektir.... 
Git demedim , kal da demedim sana bıraktım ve sen gittin geri dönmemek üzere hoşça kal sevgili bensiz hoşça kal artık.... 
( Gecenin Hüznü başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 10.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.