Hiç bir zaman duymadın sessiz çığlıklarımı
Anlamadın bende ki seni,
Şimdi senden uzaklaşmak için bendeki seni yok ediyorum...
Yani seni kalbimden azat ediyorum.
Böyle her şey daha kolay olur diyerek başladım içimdeki seni yok etmeye , ama yine başaramamışım.
Yine herkese unuttum diyerek kendimi kandırmışım.

Seni unutmak neden bu kadar zor?
Bilmiyorum.
Denedikçe daha da kazınıyorsun beynime,
Peki ya senden nefret etmek neden bu kadar zor ?
Onu da bilmiyorum senden değilde biz olamadığımız için kendimden nefret etmeye başladım artık...
Sen bana gelmeye çalıştıkça ben engeller koymaya başladim.
Bir kere olsun hiç sordun mu kendine neden bu kadar severken senden kaçmaya çalıştığımı...
Onu da sormadın!
Ama yine de sen bil.
Korkuyorum biz olmaktan, eskisi gibi olamamaktan ve biliyorum ki beraber olsakta hiç bir şey eskisi gibi olmayacak ne sen beni şüphesiz sevebiliceksin nede ben seni,
 O kadar yaşanmış hatalara rağmen biz olabilirmiydik gerçekten...
Her neyse yine sensizliğe mahküm ettim kendimi.
Yine seni  seve seve ölüyorum ve bu sefer bunu sen dahi bilmeyeceksin.
Eğer bilseydin senden vazgeçmek daha zor olurdu benim için...
İşte bu yüzden gökyüzü gözlü adam !
Benden nefret et, bana bağır çağır sana açılan tüm yolları kapat , kapat ki ben senden gitmek kolay olsun.
Yoksa seninde benimde acıdan başka yaşayacağimız birşey olmayacak,
Bunu sana yapmaya hakkım yok senin mutlu olma hayallerini elinden almaya hakkim yok.
Bu yüzden artık biz diye başlayan cümlelere veda ediyorum...." Hoş'Ça'Kal"
         

                                                    CurlyWriter
( Duymadın başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 28.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.