Bazen de insan duygularına yenik düşebiliyor. Sırf sevdiği insan için, kendisine değer veren insanları'da bir kenara atabiliyor. Siz onlardan olmayın. Sevin ama sizi seven insanları'da kaybetmeyin. Çünkü her anınızda, ağladığınızda bile ilk gideceğiniz insanlar onlardır. Özellikle sizi sevdiğini zannedip sonrada arkasını dönüp giden insanlar için yakınınız da olan insanları kaybetmeyin. Bu hayatta hiçbir şey'den emin olmadan hareket etmeyin. Yoksa yere çakılan da üzülen de gine siz olursunuz. Hiçbir insan için"Sizi Sevip Sayan İnsanlara Sakın Arkanızı dönmeyin." Her insan kalıcı gibi görünür ama unutmayın hiçbir insan kalıcı değildir. Siz siz olun ilk önce güveninizi kazanıp sonra sizi bırakan daha sonra da söven insanlara hemen inanıp değer vermeyin. Sizi seven yanınızda olan insanlara güven verip güvenin. Mutlu olun. Mutlu olmak için istediğiniz her şeyi yapın, çabalayın. Ama unutmayın sadece istemekle olmaz inanın da. Çünkü hayat istediklerinize göre değil inandıklarınıza göre şekillenir...
( Sizi Sevip Sayan İnsanlara Sakın Arkanızı Dönmeyin. başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 10/4/2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.